اینفانتینو رییس فیفا قصد نابودی فوتبال را دارد؟

رییس جدید فیفا در جدیدترین تصمیم خود می‌خواهد ۴ ۵ تغییر عجیب را برای قوانین ابتدایی و اصلی فوتبال لحاظ کند که با تصویب آن به احتمال فراوان دیگر چیزی از جذابیت این رشته باقی نخواهد ماند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اینفانتینو رییس جدید فیفا که طی ۲ سال حضورش در این رکن مهم دنیای فوتبال تغییرات گسترده‌ای را اتخاذ کرده در جدیدترین تصمیم خود می‌خواهد ۴ ۵ تغییر عجیب را برای قوانین ابتدایی و اصلی فوتبال لحاظ کند که با تصویب آن به احتمال فراوان دیگر چیزی از جذابیت این رشته باقی نخواهد ماند!

او در ابتدا میخواهد این قوانین مختلف و جدید را در مسابقاتی مختص به جوانان با نام “کاپ آینده فوتبال” آزمایش کند.

تیم های زیر ۱۹ ساله های لایپزیش، کلوب بروخه، آلکمار و آیندهوون همگی در این تورنمنت آزمایشی حضور خواهند داشت و با استفاده از این قوانین جدید، فوتبال بازی می کنند.

دو نیمه ۳۰ دقیقه ای به جای ۹۰ دقیقه. زمان بازی، مفید خواهد بود؛ برا مثال هنگام توقف مسابقه با بیرون رفتن توپ، زمان بازی نگه داشته می‌شود. تیم‌ها می‌توانند بی‌نهایت تعویض انجام دهند.

هنگام بیرون رفتن توپ از خط طولی زمین، پرتاب اوت با دست انجام نمی شود و از پا استفاده خواهد شد. اگر بازیکنی کارت زرد دریافت کند، ۵ دقیقه از بازی محروم می شود!

با اجرای این قوانین درواقع شاهد تلفیق فوتبال و فوتسال خواهیم بود و دیگر خبری از تقابل‌های جذاب درون زمین نخواهیم بود چون زمان مسابقه آنقدر کاهش یافته که فرصت عرض اندام چهره‌های اصلی دو تیم نخواهد بود!

بیشتر بخوانید:
فیفا تغییر عقیده میدهد/ایران بازهم میزبان انتخابی جام جهانی نخواهد بود
آخرین جوابیه پرسپولیس به فیفا در پرونده کالدرون
فرصت شش روزه فیفا به باشگاه پرسپولیس

انتهای پیام/