شیخ دیاباته دیگر بازیکن محبوب فرهاد مجیدی نیست!

شیخ دیاباته بازیکنی است که تقریبا اکثر کارشناسان و هواداران انتظار داشتند درصورت کشیده شدن دربی به ضربات پنالتی، او را در زمین ببینند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شیخ دیاباته دیگر بازیکن محبوب فرهاد نیست؛ این خبر باورپذیر است؟ چرا که نه!

در روزی که یحیی گل محمدی از هر ۵ تعویضش استفاده کرد، فرهاد مجیدی فقط ۳ بازیکن اصلی را تغییر داد که یکی از آنها، اجباری بود. در وقت‌های اضافه انتظار می‌رفت شیخ دیاباته یکی از تعویض‌های استقلال باشد چرا که او در ۲ سال اخیر پنالتی‌زن اول تیم بوده اما فرهاد ترجیح داد تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نکند.

فارغ از آسیب‌دیدگی و رفت و برگشت‌های دیاباته، به نظر می‌رسد کادر فنی استقلال از ناآمادگی بدنی این مهاجم بلندقامت ناراضی است و اگر اوضاع به همین ترتیب پیش برود، هیچ بعید نیست آقای گل لیگ نوزدهم در پایان فصل با پیراهن آبی وداع کند.

شیخ در دو ماه گذشته، فقط چند دقیقه در بازی با سایپا به زمین آمد و در روزهایی که استقلال از ۶ بازی در لیگ، ۵ برد به دست آورد، خبری از او نبود.

این بازیکن مودب و البته سازش‌گر با بحران‌های مالی استقلال؛ شاید به انتهای خط نزدیک شده و البته عملکرد نه چندان خوب او باعث شود که پیشنهادهای خوبی از دیگر تیم‌ها نیز به او نرسد و مجبور باشد یکی دو فصل آخر فوتبالی خود را به فوتبال سطح پایین‌تر کشورش بازگردد.

بیشتر بخوانید:
حسین حسینی چطور نظر مجیدی را جلب کرد؟
پیش بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان
پایان اعتصاب یک روزه استقلالی ها/ شاگردان مجیدی آماده بازی با نفت شدند
استقلالی‌ها باز هم به کمیته انضباطی نمی‌روند
اولیایی: استقلال به آتش‌بس فوری نیاز دارد
غایبان استقلال برای دیدار با نفت مسجد سلیمان

انتهای پیام/