برخورد قاطع ارکان قضایی فدراسیون با فساد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامرضا رفیعی مشاور عالی حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال، تصمیم دیروز کمیته اخلاق در مورد لیگ دو فوتبال کشور را نشان از اقدام قاطع ارکان قضایی فدراسیون در مبارزه با فساد و تبانی در فوتبال ایران دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  رفیعی مشاور عالی حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم کسانی که به دنبال هرگونه فساد، تبانی و شرط بندی هستند این پیام و هشدار جدی را دریافت کرده باشند که این فدراسیون خود را ملزم به اصول و قواعد فیفا در مبارزه با فساد و تبانی در فوتبال می داند. تصمیم دیروز، نشان داد که فساد در فوتبال ایران ره بجایی نخواهد برد. تمام ارکان فدراسیون و بخصوص ریاست فدراسیون معتقدند که تعلیق و حتی تعطیلی یک لیگ بر تداوم آن لیگ با فساد و تبانی، ارجح است.

وی افزود: فدراسیون فوتبال از حضور رسانه های نوین، فضای مجازی و تک تک شهروندان در مستندسازی هرگونه فساد و تبانی استقبال و از هرگونه شفافیت در جهت تحقق فوتبال سالم حمایت می کند. هر شهروند و هر عضو خانواده بزرگ ورزش و فوتبال ایران بخصوص خبرنگاران و رسانه ها باید همچون چشم و چراغ فدراسیون عمل کنند‌؛ بگونه ای که متخلفین احساس امنیت نکرده و بدانند در صورت تخلف به قیمت محرومیت ابدی آنان از حضور در عرصه های ورزشی تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
پیام تبریک فدراسیون فوتبال به فجرسپاسی و هوادار
مهدی مهدوی‌کیا چطور پذیرفت با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کند؟
اعلام شرایط و زمان‌بندی برای میزبانی بازی‌های ACL ۲۰۲۱ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا

انتهای پیام /