ملی‌پوش تیراندزای با کمان جانبازان و معلولین: مسابقات جهانی هلند از پارالمپیک هم سخت‌تر است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید کاکوش ملی‌پوش تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: مسابقات جهانی هلند یکی از بزرگترین تورنمنت‌های سال ۲۰۱۹ است که تمام کمانداران برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد این رقابت‌ها می‌شوند.

وی درباره شناختش از حریفان خود در این مسابقات ادامه داد: از مسابقات چک و پارالمپیک‌های قبلی روی حریفانم شناخت کافی دارم و مطمئنم که تمام تیم‌ها و ورزشکاران با آمادگی بالا در این مسابقات حاضر می‌شوند. در ماده کامپوند و کلاس W1 که من حضور دارم کماندارانی از چک و ترکیه حریفان جدی‌تری هستند، اما در مجموع تیم ملی ایران از قدرت‌های اصلی است و ملی‌پوشان ما از مدعیان اصلی مسابقات جهانی هلند هستند.

ملی‌پوش پاراتیروکمان کشورمان عنوان کرد: تیم ملی ایران بالای ۹۰ درصد شانس کسب مدال و سهمیه در مسابقات جهانی هلند را دارد، اما ورزش و به خصوص رشته تیروکمان قابل پیش‌بینی نیست و ما امیدواریم که با دست پر به کشور برگردیم.

کاکوش خاطر نشان کرد: در مسابقات جهانی هلند در کلاسی که من حضور دارم به رتبه‌های اول تا ششم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد و تمام تلاشم را می‌کنم تا با بهترین مدال و سهمیه را بدست آورم. البته ورزشکارانی که نتوانند در هلند سهمیه پارالمپیک را کسب کنند در رقابت‌های تایلند تنها با کسب مدال طلا می‌توانند راهی توکیو۲۰۲۰ شوند.

منبع: فارس