صالحی امیری:شمشیربازی یکی از پدیده‌های کاروان ایران در توکیو خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تیم سابر شمشیربازی ایران تاکنون عملکرد خوبی داشته است و امیدوارم بتوانند یکی از پدیده‌های المپیک باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان  بعد از ثبت سومین پیروزی شمشیربازان ایران در روز نخست رقابت‌ها که توسط محمد رهبری به دست آمد، اظهار داشت: ابتدا از اصحاب رسانه تقدیر می کنم که خیلی پررنگ در تمام سالن‌ها حضور دارند. در مورد شمشیربازی هم باید این را بگویم که سه پیروزی که تا به این لحظه ثبت شده، تصادفی نبوده و نتیجه سال‌ها زحمت ملی پوشان، مربیان و در راس آن ها، باقرزاده (رئیس فدراسیون شمشیربازی) است. شمشیربازان ایران قدم اول را محکم برداشتند و ان شاءالله در ادامه راه هم با همین شرایط ادامه می‌دهند. به نظر من، یکی از پدیده‌های کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰، تیم شمشیربازی ما خواهد بود. امیدوارم که در ادامه راه هم ورزشکاران همین روند را ادامه دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه صحبت های خود به رقابت ورزشکاران ایران در روز گذشته اشاره کرد و در مورد نازنین ملایی بیان کرد: دیروز هم دیدید که دختر قایقران شایسته ایران چه نتیجه خوبی ثبت کرد. آن هم در شرایطی که در ایران پیست ۲۰۰۰ متر نداریم و همیشه در پیست هزار متر تمرین کرده است و در نتیجه این عملکرد شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو|عابدینی قهرمان کانادایی را به زانو در آورد!
المپیک 2020 توکیو|واکنش فدراسیون جهانی جودو به اقدام ورزشکار الجزایری
المپیک 2020 توکیو| شناسایی 17 کرونایی دیگر

انتهای پیام/