آمار و ارقام عجیب یحیی در پرسپولیس

از زمان شیوع کرونا و انجام بازی‌ها طبق پروتکل، شاگردان یحیی گل‌محمدی نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی بیشترین بازی را برگزار کردند و البته تنها ۵ شکست طی این دوران نصیب آنها شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از حیث آماری از فروردین ٩٩ تا به امروز شاگردان یحیی گل‌محمدی ۵٧ مسابقه برگزار کردند که بسیار بیشتر از دیگر رقبای ایرانی‌اش محسوب می‌شود. با این حال آنها تنها در پنج مسابقه شکست خورده و بازنده از زمین خارج شده‌اند که آماری جالب توجه را نصیب شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌کند.

پرسپولیس همانطور که گفته شد طی دوره کرونا ۵٧ مسابقه رسمی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان، سوپرکاپ و جام حذفی پشت سر گذاشت که ماحصل آن ٣٨ برد، ١۴ تساوی و ۵ شکست بوده است.

پرسپولیس طی دوره کرونا در لیگ ٣٨ بازی انجام داده‌اند که ٢۶ برد، ١٠ تساوی و ٢ باخت در کارنامه آنها ثبت شده است. ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک دو تیمی بودند که توانسته‌اند در لیگ برتر شاگردان یحیی گل‌محمدی را شکست دهند.

پرسپولیس طی این مدت در جام حذفی ۴ بازی برگزار کرده و دو بار از جام کنار رفته که هر دوی آن در ضربات پنالتی و برابر شاگردان فرهاد مجیدی و استقلال رقم خورد.

پرسپولیس در دوره کرونا ١۴ مسابقه در لیگ قهرمانان برگزار کرده که ١٠ برد، ١ تساوی و ٢ شکست نصیب آنها شده است. تلخ‌ترین شکست مربوط به دیدار فینال فصل گذشته و برابر اولسان ژاپن است

بیشتر بخوانید:
تکذیب پرداخت پاداش به پرسپولیسی‌ها
زمان واریز بخش‌دیگری از قرارداد پرسپولیسی‌ها

انتهای پیام /