گل محمدی: امیدوارم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم/ حقمان پیروزی مقابل تراکتور بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی بر ذوب آهن در نشست خبری پایان بازی حاضر شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز گفت: نیمه اول را خوب بازی کردیم. اما در نیمه دوم روی صحنه ای که توپ را تقدیم حریف کردیم، گل خوردیم.

وی ادامه داد: خداراشکر گل های خیلی خوبی به ثمر رساندیم ما حقمان پیروزی مقابل تراکتور بود تراکتور در دفاع عملکرد خوبی داشت و بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل می کننداما امیدوارم مزد تلاش های خود را بگیرند.

گل محمدی افزود: حساسیت بازی ها باعث شده تا هواداران کمی اذیت شوند‌ امیدوارم با قهرمانی دل آن ها را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد : تراکتور همیشه برای من تیم قابل احترامی بوده است و هواداران خوبی دارد اما از بین بازیکنان از عبدی خیلی راضی هستم. البته از همه بازیکنانم راضی ام و زحمت زیادی کشیدند اما عبدی برای پیشرفت خیلی فرصت دارد و باید تمرکز خود را حفظ کند.

گل محمدی ادامه داد: از شروع فصل تا به امروز پاداش آنچنانی دریافت نکرده بودیم تیمی که می خواهد قهرمان شود باید حمایت شود آل کثیر با پا و دست شکسته برای ما بازی کرده است و تلاش و فداکاری او را فراموش نمی کنیم و در مورد کاپیتان باید بگویم سید جلال حضورش برای تیم ارزشمند است و هیچوقت نمی توانم از نام سید جلال به راحتی بگذرم.

بیشتر بخوانید:
هماهنگی باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای رقم پاداش ها
نکات آماری از پرسپولیس مدل یحیی گل محمدی
رفیعی در لیست یحیی گل محمدی؟

انتهای پیام/