واکنش سایت کنفدراسیون والیبال آسیا به شکست تیم ملی ایران

سایت کنفدراسیون والیبال آسیا اشتباهات بازیکنان ایران را علت اصلی شکست تیم ملی کشورمان مقابل کانادا در بازی‌های المپیک توکیو دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه) در سومین مسابقه خود در چارچوب بازی‌های المپیک توکیو مقابل کانادا قرار گرفت و متحمل شکست۳ – صفرشد.

سایت کنفدراسیون والیبال آسیا پس از این بازی با انتشار گزارشی، با اشاره به این که ایران پس از شروع درخشانش در المپیک توکیو، متحمل اولین شکست خود شد، علت این شکست را اشتباهات بازیکنان ایران و عملکرد بهتر کانادا در دفاع و حمله دانست.

در این گزارش آمده است، ایران قهرمان آسیا روز چهارشنبه در گروه A مسابقات والیبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو در سالن آریاکه آرنا در ۳ ست متوالی به کانادا باخت تا اولین شکست خود را در این بازی‌ها تجربه کند.

ایران، تنها تیم آسیایی که در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل حضور داشت، با پیروزی خیره کننده ۳-۲ مقابل لهستان قهرمان جهان، رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ را درخشان شروع کرد. سپس آن‌ها در دومین بازی خود با پیروزی مقابل ونزوئلا در ۳ ست پیاپی، درخشش خود را تکرار کردند.

ایران در مقابل کانادا که دو دیدار نخست خود را به ایتالیا و ژاپن واگذار کرده بود، ترکیب قدرتمندی را با حضور امیر غفور، میلاد عبادی پور و میثم صالحی به میدان فرستاد. کانادا هم از نظر هجومی با جان گوردون پرین و نیکلاس هوگ، تیم قدرتمندی بود.

کانادا اولین دست را با نتیجه ۲۵-۱۶ برد و همچنان به حملات قدرتمند خود ادامه داد که شامل بازی‌های ترکیبی عالی و دفاع درخشان بود، در حالی که ایرانی‌ها با وجود تلاش جدی، مرتکب خطا‌های زیادی شدند. کانادایی‌ها دست‌های دوم و سوم را هم با نتایج ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۲ بردند و پیروز مسابقه شدند.

جان گوردون پرین ۱۶ امتیاز برای کانادا به دست آورد، در حالی که نیکلاس هوگ و جوزف اسکلتر رایان نیز با کسب ۱۵ و ۱۱ امتیاز، بازیکنانی بودند که امتیاز‌های دو رقمی برای کانادا به دست آوردند. در آن سوی میدان هم امیر غفور ۱۳ امتیاز برای ایران کسب کرد.

در این بازی کانادا در حمله و دفاع وضعیت بهتری داشت و ۴۰ امتیاز از حمله و ۱۰ امتیاز از دفاع کسب کرد در حالی که ایران از حمله ۳۳ و از دفاع ۵ امتیاز به دست آورد.

با این حال، ایران مهارت بهتری را در زدن سرویس به نمایش گذاشت. این تیم ۶ امتیاز از سرویس گرفت در حالی که کانادا ۴ امتیاز از این بخش کسب کرد. میلاد عبادی پور سرویس‌های پرشی قدرتمندی زد و به تنهایی ۵ امتیاز چشمگیر برای ایران به دست آورد. با این وجود، ایرانی‌ها اشتباهات بیشتری را مرتکب شدند و ۲۱ امتیاز از دست دادند، در حالی که کانادا ۱۴ امتیاز بابت اشتباهتش از دست داد.

پس از پایان این مسابقه، ایران با ۵ امتیاز از ۲ پیروزی و یک شکست، موقتاً در رده دوم جدول رده بندی گروه A باقی ماند، در حالی که کانادا با ۴ امتیاز از یک پیروزی و دو شکست، به رتبه چهارم صعود کرد.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 تووکیو|دوچرخه سوار هلندی فاتح تایم تریل بانوان
المپیک 2020 توکیو |16 کرونایی دیگر شناسایی شدند
المپیک 2020 توکیو |ایران صفر -کانادا 3/ شکستی کاملا غیرمنتظره!+ فیلم


انتهای پیام/