شنبه استارت زردپوشان برای تمدید قرارداد ستاره‌ها

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان ظاهرا به باشگاه خبر داده قرارداد محمدرضا خلعتبری را تمدید کنند و باشگاه هم با این بازیکن وارد مذاکره شده و به احتمال بسیار زیاد خلعتبری فصل آینده هم در سپاهان بازی می کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از بین خارجی ها، محرم به دنبال نگه داشتن گولسیانی بود و باشگاه هم در سکوت خبری قرارداد این بازیکن را تمدید کرده است.

یاسین سلمانی دیگر بازیکنی هم که قراردادش به پایان می رسد به دنبال لژیونر شدن است اما اگر این بازیکن در ایران بماند به احتمال زیاد قراردادی به مدت 3 تا 5 سال با باشگاه می بندد البته از آن جایی که قرارداد طولانی مدت در سپاهان شرایط لژیونر شدن را سخت می کند، بعید است سلمانی قراردادی بلند مدت با تیم سپاهان ببندد. گفته می شود باشگاه برای تمدید قرارداد با حسینی نیز به توافق کامل رسیده و در اولین فرصت قرارداد این بازیکن نیز تمدید می شود.

سروش رفیعی و عزت پورقاز هم با توجه به عملکرد خوبی که داشته اند مورد توجه محرم هستند و اگر بر سر مسائل مالی با باشگاه به توافق برسند، با سپاهان تمدید می کنند تا پرونده بازیکنانی که قراردادشان در پایان این فصل به پایان می رسد بسته شود.

بیشتر بخوانید:
۴ غایب استقلال در مصاف با سپاهان
دیاباته مقابل سپاهان هم غایب است
تیمداری سپاهان در لیگ برتر فوتسال

انتهای پیام /