نتایج دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا

دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نتایج دیدار‌های برگشت دور دوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر می باشد:

نفتچی آذربایجان صفر – المپیاکوس یونان یک

تیم فوتبال المپیاکوس یونان توانست در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر تیم فوتبال نفتچی آذربایجان را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

گالاتاسارای ترکیه یک – آیندهوون هلند ۲

تیم فوتبال آیندهوون هلند در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۷ بر ۲ تیم فوتبال گالاتاسارای ترکیه را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

لودوگورتس بلغارستان ۳ – مورای اسلوونی یک

تیم فوتبال لودوگورتس بلغارستان در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم فوتبال مورا اسلوونی را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

یانگ بویز سوئیس ۳ – اسلووان براتیسلاوای اسلواکی ۲

تیم فوتبال یانگ بویز سوئیس در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال اسلووان براتیسلاوا اسلواکی را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

اسپارتا پراگ جمهوری چک ۲ – راپید وین اتریش صفر

تیم فوتبال اسپارتا پراگ جمهوری چک در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال راپید وین اتریش را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

ستاره سرخ صربستان ۵ – غیرت قزاقستان صفر

تیم فوتبال ستاره سرخ صربستان در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۶ بر ۲ تیم فوتبال غیرت قزاقستان را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

میتیولن دانمارک ۲ – سلتیک اسکاتلند یک

تیم فوتبال میتیولن دانمارک در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

کلوژ رومانی ۲ – لینکولن رد جبل الطارق صفر

تیم فوتبال کلوژ رومانی در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۴ بر یک تیم فوتبال لینکولن رد جبل الطارق را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

شریف مولداوی ۳ – آلاشکرت ارمنستان یک

تیم فوتبال شریف مولداوی در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت توانست با نتیجه ۴ بر یک تیم فوتبال آلاشکرت ارمنستان را شکست دهد و به دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:
صعود محرمی و یاران به لیگ قهرمانان اروپا
رونمایی از توپ فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا+عکس
لحظه به لحظه با فینال لیگ قهرمانان اروپا| منچستر سیتی صفر چلسی یک

انتهای پیام/