پورعوض: برنامه ریزی دقیق سبب صعود و قهرمانی مس شد

کاپیتان تیم فوتبال مس شهربابک می گوید برنامه ریزی دقیق سبب صعود و قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدجواد پورعوض کاپیتان تیم فوتبال مس شهربابک پس از قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد: با توجه به اینکه یک مدت پس از پایان مسابقات تمرینی برگزار نکرده بودیم سبب شد تا این بازی برای ما سنگین باشد اما با این وجود پس از دقایقی سوار بر بازی شدیم و در نهایت توانستیم این جام قهرمانی را تقدیم مردم و هواداران شهربابکی کنیم.
پورعوض ادامه داد: با تدابیری که سرمربی تیم پیش از شروع فصل اندیشیده بود تمرینات را زودتر از همه تیم ها شروع کردیم خدا را شکر با برنامه ریزی دقیق توانستیم چند هفته زودتر قهرمانی را به مردم و کارکنان شرکت مس که زحمات زیادی را می کشند تقدیم کنیم.
کاپیتان مس شهربابک در خصوص تقابل با تیم های بزرگ و ریشه دار در لیگ یک گفت: قطعا شرکت مس برای حضور تیم‌های زیر مجموعه خود در لیگ های کشوری تدابیر خوبی خواهد اندیشید تا بدون دغدغه وارد لیگ های مربوطه شوند و از نام و فوتبال استان پهناور کرمان دفاع کرده و مردم شهربابک را خوشحال کنیم. قطعا از تیم شهربابک بیشتر می شنوید.
وی افزود: پس از سقوط تیم به لیگ سه برای این تیم امتیاز لیگ دویی خریداری و با تدابیر سرمربی، تیم نوپایی را سر و پا کردند و در نهایت پس از ۲ سال تلاش بی  وقفه و با برنامه ریزی دقیق توانستیم امشب این جام را به مردم شهربابک تقدیم کنیم.
پورعوض در خصوص پرداختی های باشگاه بیان داشت: با همکاری دکتر سعدمحمدی با هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه کل مبلغ قراردادهای ما واریز شده است و به نوعی می توان گفت دریافتی بازیکنان 100% بوده و باشگاه با همه بازیکنان تسویه کرده است.
کاپیتان تیم مس شهربابک در خصوص اینکه پیشنهادی دریافت کرده است اظهار داشت: قرارداد من با مس شهربابک به پایان رسیده و باید دید در آینده چه پیش می آید. الان فقط باید 15 روز استراحت کنم.
وی در پایان گفت: اگر پیشنهاد تمدید قرارداد از مس شهربابک دریافت کنم با افتخار برای مردم شهربابک خدمتگذاری می کنم.

بیشتر بخوانید: