سعدمحمدی: برای مس کرمان شرایط مناسبی را فراهم می کنیم

مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران گفت: به نظرم تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال در اولین سال تجربه حضور خود در این رقابت ها حضور شایسته ای داشته است. برای تیم مس کرمان نیز امیدواریم در فصل جدید شرایط مناسبی را فراهم کنیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران پس از قهرمانی تیم فوتبال مس شهربابک در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور اظهار داشت: جا دارد به نوبه خودم این پیروزی و قهرمانی را که سبب صعود تیم فوتبال به مس شهربابک به لیک یک کشور شد را به همه مردم نجیب و محترم شهربابک تبریک می گویم و امیدوارم که حضور این تیم سرفصل جدیدی برای حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ یک باشد و شرایطی پیش آید که در لیگ برتر حضور یابند.
سعدمحمدی در پاسخ به این پرسش که برنامه های آتی شرکت مس برای تیم مس شهربابک چیست و آیا هدف آنها حفظ سهمیه و یا صعود به لیگ برتر خواهد بود گفت: طبیعی است که تیم قطعا تقویت خواهد شد تا حضوری قدرتمند در مسابقات داشته باشد. به هر حال باید شرایط دید که چگونه می شود رفتار کرد. لیگ یک رقابت بالا است که امیدوارم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری هایی که در زیرساخت ها به خصوص در ورزشگاه شهربابک صورت گرفته و می گیرد بتوانیم تا پایان سال عملیات تکمیل این ورزشگاه را به پایان برسانیم و شرایط اقامت تیم ها را در شهربابک فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران افزود: امیدواریم تیم مس شهربابک را با برنامه ریزی دقیق به خوبی تقویت کنیم تا حضوری قدرتمند و شایسته در لیگ یک داشته باشد و قطعا در آینده نزدیک بتواند در لیگ برتر حضور یابد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا دو باشگاه مس شهربابک و مس کرمان در لیگ یک همکاری با یکدیگر خواهند داشت گفت: همکاری آنها طبیعی است چرا که همه تیم ها از خانواده و زیرمجموعه مس هستند و با یکدیگر همکاری دارند. ما تیم فوتسال مس سونگون را داریم که توانسته به مدت 4 سال پیاپی مقام قهرمانی را در لیگ برتر فوتسال بدست آورد که امیدواریم همین شرایط را امسال هم دنبال کند. به نظرم تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال در اولین سال تجربه حضور خود در این رقابت ها حضور شایسته ای داشته است. برای تیم مس کرمان نیز امیدواریم در فصل جدید شرایط مناسبی را فراهم کنیم. تیم های مس شهربابک و مس نوین را در لیگ دو داشتیم و داریم. تیم های ورزشی زیادی در رشته های مختلف هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان داریم. شرکت مس در فعالیت های ورزشی گوناگون حضوری غیورانه، شایسته ای را داشته و ادامه خواهد داد.
سعدمحمدی در پاسخ به این پرسش وضعیت قرارداد بازیکنان و کادرفنی مس شهربابک تمدید خواهد شد بیان داشت: ابتدا در این زمینه باید مدیرعامل باشگاه برنامه ریزی‌هایی داشته باشد تا ما بر اساس درخواست ایشان بتوانیم شرایط های لازم را برای تیم فراهم کنیم.
ایشان در پاسخ به این پرسش که کیفیت لیگ دسته دوم در فصل جاری چگونه بود گفت: من فکر می کنم یک لیگ طولانی و سنگین را به پایان رساندیم ولی با این وجود تیم مس شهربابک از لحاظ فاصله امتیازی توانست با اقتدار و اختلاف ۱۳ امتیازی نسبت به تیم دوم به لیگ یک صعود کند. در سوی مقابل ۶ گل دریافت کرده تیم مس نشانگر این است که این تیم فصل را با یک شرایط فنی خوبی دنبال کرده است و قدرتمندانه به مقام قهرمانی رسیده است.
مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران در پایان در خصوص اینکه پاداشی هم برای صعود تیم مس در نظر خواهند گرفت اظهار داشت: ما مطالبات بازیکنان و کادرفنی تیم ها را به صورت کامل پرداخت کرده ایم و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و حتما بابت صعود تیم مس پاداشی در نظر خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید:
سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان مشخص شد
نتیجه و خلاصه بازی گل گهرسیرجان و مس کرمان + فیلم
ترکیب تیم های گل گهرسیرجان و مس کرمان در جام حذفی فوتبال ایران

انتهای پیام /