ربیعی: باشگاه برای پیروزی مقابل ذوب آهن پاداش می دهد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:باشگاه پاداشی برای بازیکنان در صورت برد در بازی فردا در نظر گرفته و مطمئنا ما با تمام جدیت مقابل ذوب آهن حاضر می‌شویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: فردا با توجه به اینکه فصل طولانی را پشت سرگذاشتیم به مصاف آخرین حریف خود خواهیم رفت، البته شرایط به شکلی است که همه تیم ها خسته شده اند ولی ما بر روی رتبه تیم‌ها متمرکز نشده‌ایم و برای آبروی خودمان به میدان می‌رویم تا در پایان جایگاه بهتری داشته باشیم.

وی افزود: برای فردا تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم‌ خود را در اختیار نداریم، با این وجود کادر پزشکی تیم‌ ما در حال تلاش هستند تا تعداد بازیکنان مصدومان را به حداقل برسانند. قرار است تا قبل از بازی و تا ساعت 14 فردا شرایط بازیکنان را به ما اعلام کنند.

وی  در خصوص اینکه آیا فردا با تمام توان تیمش را راهی بازی با ذوب آهن می کند گفت: این بازی هیچ تفاوتی با بازی هفته گذشته برای ما ندارد با توجه به این که شاید شرایط ما در جدول اثبات شده است ولی برای ما هیچ تفاوتی چه از لحاظ کیفیت و چه از نظر انگیزه نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال مس تاکید کرد: تیم مدیریتی باشگاه هم سعی کرده تمام موازین مسابقه فردا و شرایط حفظ شود و حتی پاداشی هم برای بازیکنان در صورت برد در بازی فردا نظر گرفته شده و مطمئنا با تمام جدیت در این بازی حاضر می‌شویم.

بیشتر بخوانید:
ربیعی: مس تشنه پیروزی بودم/ یک پنالتی ما سوخت
ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم فعلی آسیا است
ربیعی: مأموریت اسکوچیچ پیروزی در ۴ بازی بود که انجام شد/ پرسپولیس بهترین تیم…

انتهای پیام /