خرمگاه: کاری با آلومینیوم کردند که تیممان به هم ریخت

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:می‌توانستیم شرایط خیلی بهتری داشته باشیم، اما متأسفانه با تیم ما کاری کردند که از نظر روحی و روانی به هم ریختیم و نتوانستیم به چیزی که لیاقت داریم برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا منصوریان به دلیل محرومیت در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان حضور نداشت و محمد خرمگاه به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

مربی آلومینیوم اراک در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: ما در روز سختی به آقای محمود فکری خورده‌ایم. او دوست و همبازی قدیمی و مربی تیم نفت مسجد سلیمان است و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: ما برای بازی فردا هشت بازیکن تیم‌مان را دراختیار نداریم. در این چند بازی گذشته بازیکنانمان را که اتفاقاً تأثیرگذار بودند از دست دادیم. البته جوانان خوبی داریم که می‌توانند جای این نفرات را پر کنند.

خرمگاه تصریح کرد: امیدوارم جوانان ما فردا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند که به امید خدا نتیجه خوبی کسب کنیم و لیگ را با شرایط خوب تمام کنیم. متأسفانه در چهار پنج بازی گذشته مشکلات عدیده‌ای که سرمنشأ آن داوری بود پیدا کردیم و تیم ما به هم ریخت. ما می‌توانستیم شرایط خیلی بهتری داشته باشیم، اما متأسفانه با تیم ما کاری کردند که از نظر روحی و روانی به هم ریختیم و نتوانستیم به چیزی که لیاقت داریم برسیم.

مربی آلومینیوم اراک تأکید کرد: ناشکر نیستیم و اولین سال است که در لیگ برتر حضور داریم. شرایط ما باید تثبیت‌شده باشد و امیدوارم برای سال اینده اتفاقاتی رخ بدهد که در شأن و شخصیت مردم خوب اراک باشد.

خرمگاه در خصوص اینکه آیا ممکن است فردا بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند برای این تیم به میدان بروند، گفت: ما هشت بازیکنمان را دراختیار نداریم و اگر نمی‌خواستیم از جوان‌ها استفاده کنیم، الان مجبور به این کار هستیم. بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند فردا شانس دارند و دیدید که در بازی‌های گذشته هم آنها قابلیت‌های خودشان را نشان دادند. امیدوارم فردا روزی باشد که بازیکنان جوان ما قشنگی‌های فوتبال را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: رامتین سلیمان‌زاده‌، حامد پاکدل، معین عباسیان، میثم مجیدی، محسن ربیع‌خواه، حسین پورحمیدی و شاهین توکلی را دراختیار نداریم که این موضوع کار ما را سخت می‌کند. ولی امیدوارم جوانان ما جایگزین‌های خوبی برای این نفرات باشند.

بیشتر بخوانید:
خرمگاه:‌ جذابیت فوتبال این است که نمی‌توانید پیش‌بینی کنید
خرمگاه : آقای منصوریان! این راه که می‌روید به ترکستان است
خرمگاه: استقلال را کاملا می‌شناسیم

انتهای پیام /