المپیک 2020 توکیو| سهرابیان: دیدار باخ با ملایی خیز قایقرانی ایران را نشان داد

رئیس فدراسیون قایقرانی عملکرد نازنین ملایی در المپیک ۲۰۲۰ را عالی توصیف کرد و دیدار او با رئیس IOC را نشان‌دهنده خیز قایقرانی ایران دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا سهرابیان در گفت‌وگویی درباره عملکرد نازنین ملایی در روئینگ المپیک توکیو و کسب جایگاه یازدهم توسط این قایقران اظهار داشت: من نمی‌گویم کار ملایی خوب بود، بلکه می‌گویم عالی بود. وقتی که این نتیجه توسط قایقران ایران کسب شد تمام کشورها تبریک گفتند، چون فکر نمی‌کردند به فینال برسیم.

وی در ادامه افزود: ملایی رقبای قدرتمندی داشت و در کنار قایقرانانی از آمریکا و نیوزلند پارو زد که عنوان‌دارهای جهان بودند. او در فینال B پنجم شد و در مجموع در بین 36 قایقران حاضر در رده یازدهم ایستاد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد دیدار توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و نازنین ملایی گفت: باخ فردی را دنبال نازنین ملایی فرستاد و از بانوی قایقران ایران تقدیر کرد. باخ هدیه‌ای هم با آرم المپیک به او داد. به اعتقاد من این مسئله نشان‌دهنده خیز قایقرانی ایران است.

سهرابیان یادآور شد: ما در قایقرانی نیازمند تجهیزاتی هستیم که مدت‌هاست به کمک وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و حامیان مالی تهیه شده، ولی در گمرک مانده است. ما توان دختران و پسران خود را می‌دانیم و اگر تجهیزات روز به دست‌مان برسد در بازی‌های آسیایی هانگژو یک سورپرایز داریم. قایق‌ها هنوز ترخیص نشده است و جریمه روزانه به قایق‌ها تعلق می‌گیرد. امیدوارم این قایق‌ها ترخیص شود و به دست‌مان برسد. نازنین ملایی تشنه کار کردن با این قایق‌هاست و با داشتن آنها به مدال می رسد.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو|تعداد مبتلایان به ۲۲۵ نفر رسید
المپیک 2020 توکیو|حادثه غیرمنتظره برای مسابقه‌دهندگان BMX در نیمه نهایی المپیک توکیو
المپیک 2020 توکیو|ورزشکار هلندی قهرمان BMX المپیک توکیو شد

انتهای پیام/