مهدی پور: مسائل مالی روی همه چیز تاثیر گذاشت

مهدی مهدی پور در خصوص مشکلات استقلال، گل خود به سپاهان و آینده‌اش در جمع آبی پوشان صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی پور پس از باخت مقابل سپاهان در هفته پایانی اظهار داشت: فصل برای ما با قرار گرفتن در رده سوم به پایان رسید. دوست داشتیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم ولی این فصل در رده سوم تمام شد.

وی در خصوص اینکه تاثیر مشکلات مالی چقدر روی روند استقلال تاثیرگذار بوده است، ادامه داد: مسائل مالی روی همه چیز قطعاً تاثیر می‌گذارد. سال اولی بود که در این باشگاه حضور داشتم و اصلا شرایط خوبی نبود. امیدواریم که در سال‌های بعدی شرایط بهتر شود.

مهدی پور در خصوص اینکه قبل از بازی با سپاهان آیا بازیکنان پاداش گرفته‌اند، گفت: طبق قولی که ملکیان داده بود، یک پاداشی دریافت کردیم.

گلزن استقلال در بازی با سپاهان در خصوص جام حذفی نیز اظهار داشت: گل گهر بسیار تیمی خوبی است ولی ما در این جام به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم و تمام تلاشمان این است که قهرمان شویم.

مهدی پور در خصوص آینده خود و گلش به سپاهان نیز در میکسدزون به خبرنگاران گفت: من با استقلال قرارداد دارم و دوست دارم در این باشگاه بمانم و از لحاظ قلبی نیز می‌خواهم بمانم. خدا را شکر ضربات ایستگاهی را خوب می‌زنم و امشب نیز توانستم گل بزنم و به تیمم کمک کنم.

بیشتر بخوانید:
استقلال 1 – 2 سپاهان / آبی پوشان با باخت تمام کردند
استقلالی‌ها در آستانه بازی با سپاهان پاداش گرفتند

انتهای پیام /