مطهری: در آسیا هم وزیر بود؟/ ما حکومتی هستیم چرا پس پول نداریم؟

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: چرا بهترین تیم ایران در پنج سال اخیر همچنان اندرخم یک کوچه برای تمدید قرارداد بازیکنانش است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: آیا وزیر در آسیا هم بود که ما دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته ایم. منظورم از ما پرسپولیس است. چنین صحبت‌هایی واقعاً حقیرانه و کوچک است. شما می‌بینید که نتایج در زمین رقم می‌خورد و تلاش تیمی و گروهی و فنی تیم است که به بار می‌نشیند. برانکو برای همه اثبات شده است اما شما ببینید چند صد بار یحیی را با برانکو مقایسه کردند. اینها فقط برای به حاشیه کشیدن پرسپولیس بود. تیمی که ما داریم نسبت به زمان برانکو کاملاً تغییر کرده است.

وی ادامه داد: مگر نمی‌گویند ما حکومتی هستیم چرا پس پول نداریم؟ چرا بهترین تیم ایران در پنج سال اخیر همچنان اندرخم یک کوچه برای تمدید قرارداد بازیکنانش است. من حرف خیلی زیاد دارم اما نمی‌خواهم به آنها بپردازم. ابتدا باید تکلیف تیم روشن شود. مشخص است که می‌خواهیم تمام بازیکنان خود را داشته باشیم و سپس به فکر خرید بازیکن هستیم. البته تمام بررسی‌های خود را کرده ایم و باید شرایط تیم را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:
مرفاوی: ساختار پرسپولیس را ساختند اما ساختار استقلال را نساختند
اعلام آخرین وضعیت قرارداد کریم باقری با پرسپولیس
جدیدترین رده بندی باشگاهی جهان| صعود پرسپولیس به رتبه ۸۳ و سقوط ۱۳ پله ای استقلال

انتهای پیام/