علی اشکانی : به کشتی فرنگی در المپیک نمره قبولی می دهم


پیشکسوت کشتی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان روی هم رفته تیم خوب و یکدستی بود و نشان داده شد که برای این تیم در سالها متمادی زحمت زیادی کشیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی اشکانی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص المپیک توکیو گفت: تیم یکدست و خوبی به مسابقات رفته بود. و نتایج گرفته شده نشان می دهد که در این چند سال هم تیم خوبی حفظ شده بود و هم پشتوانه سازی مناسب صورت گرفته بود. . در نهایت عملکرد فرنگی کاران در المپیک رضایت بخش بود.
اشکانی ادامه داد: در بعضی اوزان مثلا علی گرایی انتظار بیشتری داشتیم که میلیمتری مدال المپیک را از دست داد. این نشان می دهد که باید حتما بعد از بازگشت آسیب شناسی هایی مثلا در خصوص بحث تغذیه و بحث ریکاوری داشته باشیم . چون هنوز از متد گذشته استفاده می کنیم و باید به روز شویم.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ووهان گفت: از فدراسیون به خاطر حمایت از کشتی گیران تشکر می کنم و چه بهتر که از مربیان قدیمی این کشتی گیران نیز تقدیر شود. چون این تیم یک شبه قهرمان نمی شود و حتما سابقه خوبی از مربیان گذشته خود داشته است. . از الان باید به فکر المپیک بعدی باشیم چون اگر در کشتی موفق نشویم کدام رشته ورزشی می تواند افتخار کسب کند. در نهایت باید گفت قهرمانی زیاد داشته ایم اما قهرمانی ماندگار است که در ذهن ها باقی بماند.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو |حسین خانی و زارع حریفان خود را در المپیک شناختند
المپیک 2020 توکیو|محمدی: هنوز اتفاقی نیافتاده و اول راه هستیم
رضا اطری به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو صعود کرد

انتهای پیام/