گل‌محمدی و پرسپولیس؛ الگوبرداری از ونگر و آرسنال

در لیگ بیستم سرخپوشان تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در ۳۰ بازی خود ۱۹ برد و ۱۰ تساوی ثبت کردند و تنها یک بار شکست خوردند و با ۶۷ امتیاز به جام قهرمانی رسیدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان بی رقیب چند فصل اخیر فوتبال ایران است و برای ۵ فصل متوالی حرف اول و آخر را در فوتبال ایران می‌زند. از ۵ قهرمانی اخیر سرخپوشان در لیگ‌برتر ۲ مورد از آن تنها با یک شکست همراه بوده و رکوردی جذاب به حساب می‌آید.

در لیگ برتر انگلیس رسم بر این است تیمی که بدون شکستی قهرمان شود به جای جام نقره‌ای، جام طلایی به آن تیم اهدا شود. تنها تیمی که موفق به ثبت چنین قهرمانی سخت‌ و خاصی شده باشگاه آرسنال است.

پرسپولیس در لیگ هجدهم با برانکو در ۳۰ بازی ۱۶ برد و ۱۳ تساوی کسب کرد و تنها یک بار شکست خورد و ۶۱ امتیازی شد. در لیگ بیستم سرخپوشان تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در ۳۰ بازی خود ۱۹ برد و ۱۰ تساوی ثبت کردند و تنها یک بار شکست خوردند و با ۶۷ امتیاز به جام قهرمانی رسیدند.

تیم پرسپولیس با این روند خوب و رو به جلو بعید نیست بتواند در لیگ بیست‌ویکم بدون شکست قهرمان شود و همانند آرسنال رکورد منحصر به فردی در لیگ برتر ایران بر جای بگذارد.

بیشتر بخوانید:
سعید آقایی؛ خشن‌ترین بازیکن پرسپولیس در لیگ
آشوبی: انتظارات از پرسپولیس در آسیا بالا است
انتظاری: رکورد پرسپولیس در آسیا بی‌نظیر است
مربی گل‌گهر: داور هم استقلال و هم پرسپولیس را حمایت می کند
میلاد سرلک: این پرسپولیس فقط برای قهرمانی ساخته شده است
پایان رافت: وزیر حق دارد پرسپولیسی باشد

انتهای پیام/