المپیک 2020 توکیو|حواشی روز سیزدهم المپیک

اخبار حاشیه‌های روز سیزدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

ه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اعلام کرد که نتایج تست کرونای ۲۹ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها، طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شده است. در بین موارد جدید نام ۴ ورزشکار دیده می‌شود که ۳ نفر از آن‌ها شناگران یونانی هستند. به این ترتیب مجموع المپیکی‌های مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا امروز به ۳۲۷ نفر افزایش یافت.

طبق اعلام رئیس کمیته المپیک استرالیا بعضی از ورزشکاران این کشور تخت و وسایل اتاق‌های خود را قبل از ترک دهکده بازی‌ها شکستند و بعضی از آن‌ها هم به هنگام بازگشت به سیدنی در هواپیما رفتار‌های نامناسبی از خود نشان دادند. رئیس کمیته المپیک استرالیا گفت: این ورزشکاران اقدام به شکستن تخت‌های خود کردند و روی دیوار اتاق‌ها خرابکاری کردند. البته آن‌ها عذرخواهی کردند و به همین خاطر هم تنبیه نشدند.

مردم محلی مدال آور خود را شگفت زده کردند!

دکلان راکس که در بخش دوچرخه سواری نمایشی المپیک توانست برای بریتانیا مدال برنز کسب کند در بازگشت به خانه با استقبال گسترده مردم روبرو شد.

اسکای براون، اسکیت‌باز ۱۳ ساله بریتانیایی با کسب مدال برنز اسکیت بورد پارک المپیک ۲۰۲۰، به جوان‌ترین مدال‌آور تاریخ بریتانیا در المپیک تبدیل شد.

بیشتر بخوانید :
اخم حسن یزدانی روی سکوی نایب قهرمانی المپیک توکیو+ عکس
المپیک 2020توکیو| تمجید باروز از یزدانی:نیازی به شرمندگی نیست+ عکس
المپیک 2020 توکیو|دلیل باخت حسن یزدانی چه بود؟


انتهای پیام/