آغاز تماس‌های سران پاری‌سن ژرمن با لیونل مسی

جانلوکا دی مارتزیو، جذب لیونل مسی همیشه رویای مالکان پاری سن ژرمن بوده است. فوق ستاره آرژانتینی، در پاریس یک پروژه پیروز و موفق را می بیند که نیمار را در کنار خودش دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در حالی که این روزها هواداران بلوگرانا مثل کابوس می گذرد، در پاریس رویای جذب لیونل مسی در حال بررسی است. آنها مدت ها به موضوع فکر می کردند و حالا بهترین شرایط فراهم شده است. اولین تماس ها بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی برقرار شده و مالکان پاری سن ژرمن امیدوارند بتوانند او را متقاعد کنند تا پاسخ مثبت بدهد.

از فردا تلاش پاری سن ژرمن بیشتر هم خواهد شد و این تیم شانس زیادی برای جذب مسی دارد. نه فقط به خاطر ناصر الخلیفی، بلکه مسی خیلی دوست دارد دوباره با نیمار بازی کند. او تمام تلاشش را کرد تا نیمار به بارسلونا بازگردد اما ظاهرا مسیر آنها به تیم دیگری ختم می شود.

همچنین پاری سن ژرمن یک پروژه بسیار موفق و پیروز را دنبال می کند؛ چیزی که در سال های اخیر، بارسلونا از آن محروم بوده است. درست است که کاتالونیا اکنون برای مسی مثل خانه است اما او به عنوان یک قهرمان بزرگ می خواهد احساس کند که در مرکز یک پروژه برنده است.

بیشتر بخوانید:
زمان تمدید قرارداد لیونل مسی مشخص شد
مذاکرات پاری سن ژرمن با لیونل مسی با پیشنهاد مالی بهتر آغاز شد
حذف نام لیونل مسی از وبسایت بارسلونا

انتهای پیام/