المپیک 2020 توکیو|واکنش دبیرکل کمیته ملی المپیک به افتخارآفرینی گنج زاده

دبیرکل کمیته ملی المپیک کسب طلای گنج زاده در رقابت های المپیک را لطف خدا و دعای مردم و تلاش شبانه روزی وی دانست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کیکاوس سعیدی پس از پایان طلای سجاد گنج زاده گفت: گنج زاده با لطف خدا و دعای مردم و تلاش های شبانه روزی خود امشب توانست به فینال راه یابد و طلای المپیک را بدست بیاورد.

وی ادامه داد: این موفقیت را به همه تبریک می گویم و خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را بدست آوردیم و این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک می گویم و امیدوارم در المپیک های بعدی هم به درخشش خود ادامه دهیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته ایران ظرفیت های زیادی دارد. در بخش زنان بدشانسی آوردیم  و عباسعلی به خاطر آسیب دیدگی با مشکل رو به رو شد و از بهمنیار هم تشکر می کنم.

وی ادامه داد: گنج زاده شانس مدال بود و این پیش بینی را می کردم که به مدال برسد. گنج زاده به آرزوی خود رسید و کام مردم را هم شیرین کرد.

سعیدی در خصوص ناکامی برخی رشته ها گفت: کارشناسان بعد از اتمام بازی ها بررسی های لازم را انجام می دهند و به اطلاع مردم می رسانند.

وی ادامه داد: به هر حال همه فدراسیون ها تلاش کردن و مجموعه مدیریتی ورزش هم حمایت کرد اما سطح مسابقات بسیار بالاست و همه کشورها رقابت زیادی داشتند و کشورهای بیشتری نسبت به المپیک قبل مدال اوردند. خوشبختانه دو ظرفیت جدید در کاراته و تیراندازی هم برای ما مدال اوردند.

بیشتر بخوانید:
المپیک 2020 توکیو| اقدام جالب گنج زاده در برابر مربی اش
المپیک 2020 توکیو| تیم ملی برزیل با غلبه بر اسپانیا قهرمان شد
المپیک 2020 توکیو| گنج‌زاده: دستم شکسته بود اما مصمم ادامه دادم

انتهای پیام /