سیدمهدی سیدصالحی: نبودن مجیدی کنار تیم به استقلال لطمه زد

با توجه به اینکه مجیدی از اواسط فصل به استقلال اضافه شد و تیمی را در اختیار گرفت که خودش آن را نبسته بود عملکرد خوبی داشته و به او نمره قبولی می دهم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید مهدی سیدصالحی پیشکسوت فوتبال گفت:به اعتقاد من استقلال در نیمه اول بازی را از دست داد چون مجیدی به خاطر کند بودن کولیبالی به دنبال استفاده از سرعت سبحان خاقانی و مهدی قایدی بود تا با این شیوه موقعیت گل ایجاد کند اما در چنین سیستمی وقتی تحرک در خط هافبک پایین باشد تیم نمی‌تواند آنچه می‌خواهد را در زمین پیاده کند. در ادامه بازی مجیدی در حالی به بازی مستقیم روی آورد که مهاجم نوک نداشت و استقلال نتوانست از توپ های ارسالی بهره ببرد.

وی افزود:با توجه به اینکه مجیدی از اواسط فصل به استقلال اضافه شد و تیمی را در اختیار گرفت که خودش آن را نبسته بود عملکرد خوبی داشته و به او نمره قبولی می دهم. به نظرم مجیدی حتماً باید کادر فنی خود را تقویت کند ضمن اینکه استقلال به شدت نیازمند یک بازیکن خلاق و بازیساز است. مجیدی مربی فعالی در کنار زمین و لب خط است و به نظرم نبود او به استقلال ضربه زد و شاید اگر خودش کنار زمین حضور داشت و اتفاقات دیگری در این بازی رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:
سیدصالحی: فرصتی برای تغییر اسکوچیچ نیست
سیدصالحی: قهرمان لیگ از بین پرسپولیس و سپاهان است
سیدصالحی: اگر مجیدی ضعیف بود، چطور دوباره انتخاب و برگردانده شد

انتهای پیام /