خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس از نظر مالی در شرایط سختی قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه پرسپولیس در شرایطی لیگ بیستم را با کسب پنجمین قهرمانی متوالی به پایان رساند که این قهرمانی به گفته مدیران در شرایط سختی رقم خورد، چرا که باشگاه از نظر مالی در شرایط سختی قرار دارد.

با این حال روز گذشته فیفا به پرسپولیس بابت پرداخت مطالبات گابریل کالدرون ضرب‌الاجل ۳۰ روزه داد تا مطالبات این مربی و خواکین دستیارش پرداخت شود.

فیفا در رای خود، از روز ابلاغ (۱۸ مرداد) به پرسپولیس ۳۰ روز مهلت پرداخت داد تا این پرونده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این ۳۰ روز مبالغ یاد شده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل و انتقال تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.

این در حالی است که پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی ندارد و با مشکلات عدیده مواجه است. همچنین به پشتوانه پاداش آسیایی پول‌هایی در طول فصل قرض گرفته شده و پاداش آسیایی نیز خرج شده است و این باشگاه عملا نمی‌تواند روی این پول برای پرداخت حقوق کالدرون حساب باز کند. با توجه به این موضوع مسوولان دنبال راهکار هستند تا از بسته شدن پنجره در اوج نقل و انتقالات جلوگیری کنند.

راهکار اصلی باشگاه مزایده برای انتقال کارگزار است. ابراهیم شکوری از قطع همکاری با کارگزار خبر داد. بلافاصله پس از قبول اقاله قرارداد توسط کارگزار مسوولان باشگاه روند مزایده را آغاز خواهند کرد و پس از نهایی شدن مزایده با دریافت پیش پرداخت جلوی جریمه باشگاه پرسپولیس را بگیرند.

بیشتر بخوانید:
تخفیف نوراللهی به پرسپولیس برای ماندن
پیشنهاد حیرت‌انگیز داخلی به ملی پوش پرسپولیس
نوراللهی در پرسپولیس ماندنی شد؟
مهلت ٣٠ روزه فیفا به تیم‌پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون

انتهای پیام/