گریزمن صاحب بیشترین دستمزد در بارسلونا شد

ستاره فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان حال حاضر این تیم دریافت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به نقل از As، لیونل مسی پس از ۱۷ سال درخشان از تیم فوتبال بارسلونا جدا شد و فصل جدید فوتبال اروپا را در تیم و لیگی جدید آغاز خواهد کرد و دیگر در لالیگا و بارسلونا حضور نخواهد داشت.

لیونل مسی ۳۴ ساله که به گفته خود برای ماندن در بارسلونا حتی حاضر به نصف کردن مبلغ دریافتی خود از این تیم بود اکنون به دلیل شرایط مالی و نداشتن توانایی پرداخت دستمزد او توسط مدیران آبی و اناری پوشان، اسپانیا را به مقصد فرانسه ترک کرد و به جایی رفت که برای پرداخت دستمزد این ستاره چندان مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیران بارسلونا مسی را به صورت بازیکنی آزاد از دست داده‌اند و هیچ سودی از فروش این ستاره کسب نکرده‌اند و در طرف دیگر بارسلونا بازیکنانی دارد که دستمزد‌های سنگینی دریافت می‌کنند و چندان تفاوتی زیادی با دریافتی مسی از آبی انای‌ها ندارد.

مسی که بیشترین دریافتی را از بارسلونا داشت از این تیم رفت و اکنون گریزمن ستاره فرانسوی بارسلونا با درآمد سالانه ۲۱ میلیون یورو بیشترین دستمزد را در میان تمامی بازیکنان بارسلونا دریافت می‌کند و بعد از او نیز ۲ ستاره هلندی آبی اناری‌ها یعنی دپای با ۱۸ و دی یونگ با ۱۶ میلیون یورو در رتبه‌های دوم و سوم بیشترین دستمزد دریافتی قرار دارند و بعد از این ۳ نفر هم کوتینیو و دمبله با ۱۵ میلیون یورو در رتبه‌های چهارم و پنجم این رده بندی قرار دارند.

بیشتر بخوانید :
گریزمن و تماشای ان بی ای در نیویورک
کریستیانو رونالدو، امباپه و گریزمن نامزد جایزه بهترین بازیکن
فرانسه 2 – آلمان 1 : آنتوان گریزمن 2 بار توپ را به تور…

انتهای پیام/