اصولی: عزیزی خادم قرارداد داوران را لطمه به منافع فوتبال می‌داند

عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: در فصل جدید مسابقات با عقد قرارداد با اسپانسر جدید، منافع فدراسیون تامین شده و می توانیم خدمات مطلوبی برای داوران ارائه دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احسان اصولی صفار، عضو هیات رئیسه فدراسیون اظهار داشت: بحث تامین صرفه و صلاح و منافع فدراسیون در تمام قراردادها و تصمیمات اقتصادی و بازاریابی از موضوعاتی است که در دوره جدید فدراسیون روی آن بسیار تاکید داریم و معتقدیم که باید با قدرت در این حوزه نقش‌آفرینی کرد. با رایزنی های صورت گرفته و نظر شخص عزیزی خادم، داوطلبان خوبی در این حوزه، آماده عقد قرارداد با ارقام بسیار بهتری هستند. کارشناسی رسمی دادگستری نیز انجام شده و رقم کارشناسی شده این قرارداد را بسیار بسیار بالاتر از رقم منعقد شده نشان می‌دهد که مبین ضرر و عدم رعایت صرفه و صلاح فدراسیون است.

وی ادامه داد: در فصل جدید مسابقات با عقد قرارداد با اسپانسر جدید، منافع فدراسیون تامین شده و می توانیم خدمات مطلوبی برای داوران ارائه دهیم و بخشی از هزینه‌های فدراسیون را نیز تامین کنیم. پس یا باید این قرارداد را اصلاح کنیم یا قرارداد جدیدی را با داوطلبان موجود ببنیدیم.

بیشتر بخوانید:
عزیزی خادم: حداقل زمان اجرای VAR پانزده ماه است!
عزیزی خادم : فدراسیون فوتبال پیگیر حال مرتضی پورعلی گنجی پس از مصدومیتش است
عزیزی خادم: نهادینه کردن انضباط و استمرار بر عدالت از مهمترین مسائل این فدراسیون است

انتهای پیام/