مذاکره و عقد قرارداد رضا دهقانی با پرسپولیس؟

هافبک ملی پوش تیم فوتبال نساجی مازندران برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا دهقانی دقایقی پیش برای مذاکره و عقد قرارداد با پرسپولیس، وارد ساختمان این باشگاه شد.

نزدیکان دهقانی می گویند این بازیکن چهارشنبه گذشته در مذاکره اولیه با نماینده باشگاه پرسپولیس، بر سر جزییات به توافق رسیده بود و منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس هم تایید می کنند یحیی گل محمدی به باشگاه اعلام کرده بود اگر امید عالیشاه و وحید امیری که مثل کمال کامیابی نیا، مهدی شیری و احمد نوراللهی قراردادشان به اتمام رسیده، برای تمدید مراجعه نکردند، قرارداد رضا دهقانی امضا شود و حالا همین که پرسپولیس این بازیکن جوان را به دفتر باشگاه دعوت کرده، می تواند نشانه ای برای امضای قرارداد با دهقانی باشد.

پرسپولیس هفته گذشته با رضا دهقانی مذاکره اولیه را انجام داد و از او خواست چند روزی صبر کند تا تکلیف بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، مشخص شود.

دهقانی همزمان با انتقال شجاعی از نساجی به پرسپولیس، مدنظر یحیی قرار داشت اما آن زمان امکان جذب او فراهم نشد و حالا در نیم قدمی پوشیدن پیراهن پرسپولیس قرار دارد.

رضا دهقانی بازیکنی است که توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او خرید پرسپولیس بعد از علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل گهر لقب خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:
خیال پرسپولیسی‌ها با جواب تست کرونا راحت می شود
تمرین روز گذشته پرسپولیس با حضور صدری و سمیعی
شروع تمرین پرسپولیس بدون بازیکنان تمدیدی
گل محمدی: به پرسپولیسی ها اولتیماتوم نداده ام
بازگشت حسین پور به پرسپولیس

انتهای پیام/