کامرانی فر: VAR ملاک میزبانی کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی نیست

متاسفانه انتشار بعضی از خبر‌ها می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای میزبانی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مضر باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی کشورمان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: بیش از یک ماه است که فدراسیون فوتبال جلسات متعدد و برنامه ریزی انجام داده است تا میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را کسب کند. میزبانی برای تیم ملی امتیازات زیادی را دارد و می‌تواند منجر به صعودمان به جام جهانی شود.

او ادامه داد: VAR ملاک اخذ میزبانی کشورمان در این رقابت‌ها نیست، اما تلاش می‌کنیم این سیستم را وارد کشور کنیم و همچنین مکاتباتی نیز در این خصوص با فیفا و‌ای اف سی داشته ایم، اما در بازی‌های پیش رو نیازی به استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی نیست. ما بدون این سیستم بازی هایمان را برگزار خواهیم کرد و فقط منتظر نهایی شدن میزبانی کشورمان در این رقابت‌ها خواهیم بود.

کامرانی فر بیان کرد: در روز‌های گذشته خبر‌هایی منتشر شد که در صورت نبود سیستم کمک داور ویدئویی ما نمی‌توانیم میزبان بازی‌های کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی باشیم و اعلام می‌کنم این صحبت‌ها صحت ندارد و عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال شخصا پیگیر موضوع میزبانی کشورمان در این رقابت‌ها است.

او در خصوص میزبانی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: میزبانی عربستانی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هنوز قطعی نشده و این موضوع فقط در حد حرف است. فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند که تیم‌های ایرانی نیز میزبان بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند. متاسفانه انتشار بعضی از خبر‌ها می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای میزبانی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مضر باشد.

بیشتر بخوانید:
کامرانی فر: چندین مانع سد راه میزبانی ایران است
کامرانی فر: به زودی تصمیمات بزرگ فدراسیون را در مورد بی عدالتی می بینید
کامرانی فر: مقررات مربوط به برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی باید رعایت شود

انتهای پیام /