احمد نوراللهی پشیمان می‌شود؟

احمد نوراللهی در حالی از پرسپولیس جدا شده که این برای دومین بار است که او از تیم مورد علاقه‌اش جدا می‌شود.

احمد نوراللهی در لیگ پانزدهم یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس بود ولی در لیگ شانزدهم به دلیل اینکه برانکو ایوانککویچ از کمال کامیابی نیا به عنوان تنها هافبک دفاعی استفاده می کرد، نیمکت نشین شد. البته او به عنوان تعویض اول برانکو به میدان می آمد تا جایی که در همان نیم فصل اول ۱۴ بازی انجام داد. 

با این حال، او و امید عالیشاه تصمیم گرفتند که سرباز شوند و به تراکتور بروند. در آن شرایط نوراللهی پس از آخرین بازی اش در نیم فصل مقابل سیاه جامگان با چشمانی اشک بار پرسپولیس را ترک کرد و به تبریز رفت اما در تراکتور هم ۴ بازی بیشتر به میدان نرفت. چرا که تراکتور در ادامه از جذب بازیکن منع شد تا احمد ادامه فصل را از دست بدهد.

نوراللهی که قهرمانی با پرسپولیس در لیگ شانزدهم را از دست داد، در نیم فصل اول لیگ هفدهم هم سرباز بود و در هیچ تیمی به میدان نرفت تا اینکه بالاخره بحث خدمتش به پایان رسید و در ۹ بازی پایانی لیگ هفدهم توانست برای پرسپولیس دوباره به میدان برود. 

او آن زمان از اینکه خودش را سرباز کرد ولی نتوانست فوتبال بازی کند پشیمان شد و حالا باید دید این بار از اینکه پیراهن قرمز را دوباره از تنش خارج کرده پشیمان می شود یا خیر!

بیشتر بخوانید :

گزارش تمرین امروز تیم پرسپولیس
رکوردداران بیشترین بازی با پیراهن پرسپولیس چه کسانی هستند؟
دلیل غیبت لک در تمرین دیروز پرسپولیس چه بود؟

انتهای پیام/