مهدی قایدی از استقلال می‌رود تا مشکلات مالی حل شود!

مهدی قایدی شاه‌مهره استقلال در دو فصل اخیر در آستانه انتقال به شباب الاهلی امارات قرار دارد تا دومین صید ایرانی مدیران این باشگاه لقب بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی قایدی عصای دست استراماچونی و فرهاد مجیدی به احتمال ۹۹ درصد، دیگر برای فصل جدید بازیکن استقلال نخواهد بود.

طبق شنیده‌ها از منابع خبری عربی، قرارداد مهدی قایدی با شباب الاهلی به مدت دو سال بوده و باشگاه استقلال خواهان مبلغ ۳ تا ۳/۵ میلیون یورو برای صدور رضایت‌نامه این انتقال است. البته این خواسته استقلال است و باید دید شیوخ اماراتی با این هزینه موافقت می‌کنند یا خیر؟

در این میان مددی در سفر به دوبی یک خواسته دیگر هم دارد؛ اختصاص ۲۰ درصد از انتقال بعدی قایدی به تیم‌های بزرگ‌تر و شاید اروپایی!
 مبلغ درخواستی استقلال برای امروز به پول ایران چیزی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان است. علاوه بر این رقم که به استقلال می رسد حدودا ۴۰ میلیارد تومان جدا از این رقم به مهدی قایدی می رسد که حدود یک میلیون و سیصد هزار یورو می شود‌.

در هر صورت با انتقال قایدی به تیم شباب الاهلی بسیاری از مشکلات مالی استقلال همینطور پرونده استراماچونی بسته و حل خواهد شد و با پول باقیمانده نیز مجیدی میتواند بازیکن دلخواه خودش را برای فصل آتی جذب کند.

بیشتر بخوانید:
پشت پرده خودداری استقلال از مذاکره با اسماعیلی
قایدی بعد از بازی با الهلال با 2 میلیون یورو استقلال را ترک می کند
وحید قلیچ:استقلال باید ستاره‌هایش را پشت ابر پنهان کند/ عُرضه قهرمانی ندارند گناه بقیه چیست؟

انتهای پیام/