پاراالمپیک 2020 توکیو| رواسی: ملی پوشان آماده حضور قدرتمند در مسابقات هستند

رواسی گفت: امیدوارم با کسب خوشرنگ ترین مدال های پارالمپیک بتوانیم پیروزهای گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد:ملی پوشان ما نزدیک به یکسال است که در اردوهای متمرکز تمرین می کنند. امیدوارم که در پارالمپیک توکیو با ثبت بهترین رکورد نتایج زحمات خود را بگیرند. تیم ملی در اوج آمادگی قرار دارد و امیدوارم که با کسب خوشرنگ ترین مدال ها بتوانیم پیروزهای گذشته را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ملی پوشان با وجود گروه پزشکی و انجام تمرینات مناسب با مصدومیت مواجه نیستند و از این لحاظ خوشبختانه مشکلی نداریم و ورزشکاران ما آماده هستند.

رواسی افزود: باتوجه به شرایطی که ملی پوشان ما دارند به کسب بهترین نتایج از سوی آنها در پاراالمپیک توکیو بسیار امیدوار هستم و به طور حتم با دعای خیر مردم شریف ایران تیم ملی وزنه برداری با دست پر به کشور باز خواهد گشت.

وی عنوان کرد: در این رشته تیم های مصر و چین نیز از مدعیان کسب مدال هستند البته در برخی از اوزان نمایندگان کشورهای مختلف نیز عملکرد خوبی دارند با این وجود و تمریناتی که ملی پوشان ما پشت سر گذاشتند به طور حتم می توانیم شاهد ثبت بهترین رکوردها از سوی تیم ملی ایران باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در این روزها تمرینات تکنیکی تر از گذشته شده است تا تمامی مواردی که برای آمادگی ملی پوشان پیش از مسابقات نیاز است در اردوی تیم ملی انجام شود. امیدوارم در رقابت های وزنه برداری بارها شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان باشیم.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو|ورزشکاران افغان پارالمپیک توکیو را از دست دادند
پاراالمپیک 2020 توکیو|اولاد: برای حضور در بازی های پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل…
پاراالمپیک 2020 توکیو|پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به پارالمپیک توکیو

انتهای پیام /