پاراالمپیک 2020 توکیو| دارابیان: برای گرفتن مدال به توکیو می روم

دارابیان گفت: حضور در پارالمپیک آرزوی هر ورزشکاری است و خوشحالم به عنوان نماینده کشورم در این رویداد شرکت می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، الناز دارابیان ملی پوش دو و میدانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد:در آخرین روزهای پیش از شروع پارالمپیک، در اردو زیر نظر کادر فنی تمریناتم را پیگیری می کنم. حضور در پارالمپیک آرزوی هر ورزشکاری است و خوشحالم که در این رویداد به عنوان نماینده کشورم شرکت می کنم.

وی ادامه داد: حدود هفت سال است که به طور حرفه ای دو و میدانی را شروع کردم و در این مدت در میادین مختلفی حضور داشتم اما توکیو نخستین تجربه ام در میدان بزرگ پارالمپیک است و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با ثبت بهترین نتیجه، نخستین حضورم با کسب مدال همراه شود.

دارابیان افزود: هر روز زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین می کنم تا سطح آمادگی را در بالاترین حد نگه دارم. روزهای پرهیجانی را به لحاظ حضور در این مسابقات و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی خودم و دیگر ورزشکاران پشت سر می گذارم.امیدوارم که کاروان ایران در سلامتی کامل راهی مسابقات شود و با دست پر بازگردد.

وی عنوان کرد: کسب مدال طلا در پارالمپیک کار ساده ای نیست و سعی ام بر این است تا بهترین خودم باشم و در جمع افتخار آفرینان کاروان ایران در پارالمپیک قرار گیرم.خوشحالم که به عنوان بانوی ایرانی در این مسابقات حاضر می شوم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.

دارابیان اظهار داشت: به طور حتم این رویداد نیز شامل لحظات شیرین و تلخ از پیروزی ها و شکست ها است که تجربه ای برای تمام ورزشکاران خواهد بود و تمام ورزشکاران باید از این لحظات درس و تجربه لازم را بگیرند تا در آینده بتوانند همچنان موفق باشند.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تشکر می کنم که در تمام این مدت با وجود سختی هایی که به لحاظ شیوع بیماری کرونا وجود داشت شرایط را به گونه ای فراهم کردند که تمام ورزشکاران در آرامش و با رعایت کامل پروتکل ها تمرینات خود را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو|ورزشکاران افغان پارالمپیک توکیو را از دست دادند
پاراالمپیک 2020 توکیو|اولاد: برای حضور در بازی های پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل…
پاراالمپیک 2020 توکیو|پرداخت کمک هزینه به ورزشکاران و کادرفنی اعزامی به پارالمپیک توکیو

انتهای پیام /