شوک روز| مهدی رحمتی از پدیده اخراج می‌شود؟

مهدی رحمتی که فصل پیش نتایج قابل قبولی را با پدیده کسب کرد حالا در فاصله کمتر از ۲ ماه تا شروع مسابقات لیگ برتر در آستانه جدایی و یا اخراج از این تیم قرار گرفته است‌.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ماجرا از این قرار است که طی یک فصل اخیر بازیکنان زیاد و نامی از پدیده جدا شدند و نکته جالب این بود که اکثرا قرارداد داشتند ولی با صدور رضایت‌نامه‌شان موفق به جدایی شدند‌.

شب گذشته رحمتی پستی در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد که باعث واکنش مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شد. معمایی درباره مصاحبه سیدمهدی رحمتی و مطالبی که در صفحه اینستاگرامی‌اش درباره فروش بازیکنان و ستاره‌های تیم از سوی مدیریت جدید عنوان شد، می‌گوید: «قطعاً در مورد او تصمیم‌گیری خواهد کرد، چراکه رحمتی نقص مفاد قرارداد انجام داده و با نشر اکاذیب، اقدام به تشویش و تحریک اذهان عمومی کرده است.» مدیرعامل باشگاه پدیده خطاب به رحمتی صحبت‌هایش را ادامه می‌دهد: «آقای رحمتی! بس کنید. اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، سعید جلالی، حسن جعفری، فرشاد فرجی و الباقی را ما فروختیم؟ شهامتش را داشته باشید و امضای رضایت‌نامه‌ها را نشان دهید تا مردم متوجه حقایق شوند که همه این سرمایه‌های باشگاه و استان را بدون اجازه ما به تاراج بردید. آقایان می‌دانند ما مستندات فروش این عزیزان را داریم، کذب و… بس است! شما هرچه اعتبار در مربیگری به دست آوردید از مالک پدیده بوده که به شما اعتماد کرد و اینگونه حالا پاسخ خوبی را می‌دهید!؟ درست است ما جلساتی را با اعضای هیأت‌مدیره داشته‌ایم، اما نه برای فروش بازیکنی، چراکه شما با سرپرست مدیرعامل (موقت) همه را فروختید، به‌خاطر انتخاب سرمربی که کارت مربیگری داشته باشد.

سردار معمایی در پایان اعلام کرد: «ما پس از تعطیلات طبق اعلام قبلی شنبه کارمان را شروع خواهیم کرد و مطمئناً با قدرت به استقبال لیگ برتر در فصل جدید می‌رویم.»

حالا از گوشه کنار خبر می‌رسد که علیرضا منصوریان یا رضا مهاجری دو گزینه اصلی مربیگری این تیم بجای رحمتی هستند.

بیشتر بخوانید:
مهدی رحمتی در آستانه برکناری از پدیده
مدیرعامل باشگاه پدیده: اصلا نامه‌ای در کار نبوده است
حرف آخر پدیده به استقلال و پرسپولیس فقط دریافت پول نقد است
پدیده لیگ بیستم در رادار استقلال

انتهای پیام/