حسن روشن: قایدی با خوش‌گذرانی‌های دبی ایرانی‌ها را خراب نکند

من هم عرب‌ها را به خوبی می‌شناسم. آنها وقتی عصبانی می‌شوند طوری بازیکن مقابل را می‌زنند که حداقل یک سال به خانه اش برود و بخوابد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: جثه قایدی کوچک است و شیوه فوتبال اش به گونه‌ای است که می‌تواند آنها را عصبی کند. من هم عرب‌ها را به خوبی می‌شناسم. آنها وقتی عصبانی می‌شوند طوری بازیکن مقابل را می‌زنند که حداقل یک سال به خانه اش برود و بخوابد.اگر هم دریبل بزند با این جثه ای که دارد ممکن است مدافعان حریف و یا هافبک‌ها طوری او را بزنند که مصدومیت شدیدی برایش به وجود بیاید. آنجا اگر بخواهد به کسی لایی بیندازد و از این کارها بکند باید عواقبش را به جان بخرد.

وی افزود: من از همسر مهدی قایدی مثل همسر خیلی از فوتبالیست‌ها که اغلب به عنوان مدیر داخلی آنها را از حواشی دور می‌کنند توقع داشتم مهدی را در دبی مراقبت کند و امیدوارم که اینگونه بشود. اسماعیلی دو جام را از استقلال گرفت. در دربی آن پنالتی را زد. همین اواخر استقلال می‌توانست در ضربات پنالتی قهرمان جام حذفی شود و کلی هم پاداش بگیرد. ملت هم شاد می‌شدند که یک جام گرفتیم. اینها را بیندازید بیرون! کسانی که برای استقلال ناز می کنند جایی در تیم ندارند.

بیشتر بخوانید:
حسن روشن: قایدی در زمین عالی است اما باید مراقب خارج از زمین باشد
حسن روشن: استقلال در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است
حسن روشن: به قایدی گفتم تو خیلی بازیکن خوبی هستی؛ خیلی بهتر از من…

انتهای پیام /