مددی و اظهار نظر عجیب در مورد رضا اسدی/مدیر عامل استقلال مازادها را رسما اعلام کرد

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران با حضور در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد منتظر جواب نهایی رضا اسدی است در حالی که این بازیکن با پرسپولیس در همان زمان قرارداد بست.

احمد مددی در مورد نقل و انتقالات استقلال گفت:به اقیانوس مالی متصل نیستیم و توان درخواست ریگی را نداریم و با این شرایط نمی توانیم او را حفظ کنیم .

به اقیانوس مالی وصل نیستیم

مددی ادامه داد: ما از اسپانسر پول می گیریم و یا از ترانسفر بازیکنان درآمد زایی می کنیم و به اقیانوس مالی وصل نیستیم به همین دلیل در نقل و انتقالات باید همه این مسائل را رعایت کنیم ضمن اینکه در مورد مطهری و اسماعیلی باید گفت مجیدی روی ماندن آنها نظری ندارد.

ترانسفر قایدی از لحاظ مالی خوب بود

وی در مورد ترانسفر قایدی گفت: عددی که بابت قائدی برای استقلال دریافت می‌کردیم قابل توجه است و مشکملاتی را حل خواهد کرد و برای پیشرفت این بازیکن و سود مالی باشگاه این ترانسفر انجام شد.

منتظر جواب رضا اسدی هستیم!

مدیرعامل استقلال گفت: ۱۰ روزی است که با شیمبا مذاکره کردیم اگر مشکلی نباشد او را باید بازیکن استقلال بدانیم. صحبت‌هایی با رضا اسدی داشتیم اما هنوز نهایی نشده است.

جعفر سلمانی را باید استقلالی بدانیم

وی در مورد پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: پرونده باز قطعی نداریم. دو پرونده داریم که هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.ما با یک بازیکن شاغل در پرتغال هم در حال مذاکره هستیم که تا یکی دو روز آینده نهایی می‌شود.با جعفر سلمانی ۹۰ درصد راه را رفته ایم،اگر اتفاق خاصی نیفتد او هم استقلالی است.

بیشتر بخوانید:
اعتراض شبانه هواداران به مددی؛ این خریدها در حد استقلال نیستند
بازی با شان باشگاه استقلال توسط مددی
مددی: ۲ تا ۴ میلیارد قرارداد ثابت، ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون بابت هر بازی!
انتهای پیام/