سرمربی چک در اندیشه چگونگی تقابل با برزیل

سرمربی تیم والیبال نوجوانان جمهوری چک بعد از کسب دومین پیروزی تیمش، تاکید کرد که بازی سوم مقابل برزیل از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به گزارش روابط عمومی فدراسیون والبیال، تیم نوجوانان جمهوری چک در سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه سه بر صفر مقابل بلاروس به پیروزی رسید.

یان اسوبودا سرمربی جوان چک بعد از ثبت دومین برد در کارنامه شاگردانش، گفت: تمام بازی‌های مرحله گروهی برایمان مهم است. بازی امروز مقابل بلاروس هم برایمان اهمیت بالایی داشت. در ست‌های اول و دوم، خوب بازی کردیم و بهتر از حریف بودیم. امروز در حمله و دفاع عملکرد بهتری داشتیم و دلیل بردمان مقابل بلاروس همین بود.

او با اشاره به آخرین بازی تیمش در این مرحله مقابل برزیل گفت: آخرین بازی‌مان مقابل برزیل برای تعیین رتبه دوم گروه است. به همین خاطر نتیجه این بازی اهمیت زیادی دارد. برزیل تیمی بلند قامت است که دفاع خوبی دارد.بنابراین بازی مهمی در پیش داریم و پیروزی مقابل برزیل از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است.

شیمون بیکنار کاپیتان چک نیز در تشریح دلایل موفقیت تیمش در بازی مقابل بلاروس گفت: در بازی مقابل بلاروس سرویس‌های بهتری زدیم و در دفاع هم عملکرد خوبی داشتیم. در مجموع فکر می‌کنم هماهنگی خوبی بین تمام بازیکنان تیم ما وجود دارد و همین مسئله عامل موفقیت تیم ما بود.

بعد از باخت بلاروس مقابل جمهوری چک، الکسی کاوالوکا سرمربی این تیم در میکسدزون حاضر نشد تا کاپیتان بلاروس پاسخ‌گوی سئوالات باشد.

کاپیتان بلاروس گفت: به نظر می‌رسید عملکرد بازیکنان بلاروس امروز دو بخش متفاوت داشت. ست اول و دوم بلاروس بی‌انگیزه بازی کرد اما در ست سوم امتیاز به امتیاز و پا به پای حریف پیش آمد، اما دیر شده بود.

ماکسیم تروتکسی در توضیح علت این اتفاق گفت: در ست اول و دوم عصبانی شدیم و نتوانستیم بر احساسات خود غلبه کنیم. همین مسئله هم باعث شد بازی را واگذار کنیم. در ست سوم به بازی برگشتیم اما نتوانستیم نتیجه را برگردانیم.

بیشتر بخوانید:
نادی: میزبانی های بین المللی ارتباط والیبال ایران با جهان را تقویت می کند
زمان ورود تیم‌ها به ایران برای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شد
برنامه مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد
عطایی: در والیبال دنیا نتیجه گیری در رده های پایه الویت ندارد
برنامه بازی‌های تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات والیبال نوجوانان جهان اعلام شد