از خواب بیدار شویم : فقط ۲ هفته تا استقلال – الهلال

حدود ۱۵ روز تا بازی با الهلال باقی مانده و تمرین استقلال بدون‌ ملی پوشانش برگزار می شود ، گابریله پین هم هنوز نیامده و همچنان یک‌ صالح مصطفوی است و تمرین خلوتی که بیشتر دورهمی است تا تمرین!‌

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قرار است ۴+۲ بازیکن هم به لیست کنونی تیم‌ اضافه شوند که هرکدام از این نفرات وضعیت بدنی متفاوتی دارند. گروه‌‌ اول تا بازی فینال جام حذفی (۱۷ مرداد) همراه استقلال بودند که اگر همگی ۲ شهریور تمرین کرده باشند یعنی دو هفته استراحت کردند‌ که ‌نشان میدهد از نظر بدنی آنچنان عقب نیستند. اما گروهی از بازیکنان، تازه وارد هستند و گروهی هم هنوز اضافه نشده‌اند که همه‌اینها نشان میدهد مجیدی با سه دسته بازیکن روبروست که از نظر بدنی شرایط متفاوتی دارند‌.

اگر بحث هماهنگی این بازیکنان را هم در نظر بگیریم و این نکته که استقلال هنوز بدلیل کمبود تمرین و نفر ، بازی تدارکاتی نداشته، به این نتیجه میرسیم که روی کاغذ استقلال برای آسیا آماده نیست و از نظر منطقی هم‌ تا ۱۵ روز دیگر به آمادگی مطلوب نخواهد رسید. برای لیگ که ۲۷ مهر آغاز می شود مشکلی وجود ندارد اما بازی آسیایی درد این روزهای استقلالی ‌است که تحت تاثیر سیکل تکراری ضعف مدیران انتصابی، مثل هر سال بد و دیر بسته می شود‌.

بیشتر بخوانید:
نقل و انتقالات استقلال تا بعد از بازی با الهلال ادامه دارد
استقلالی‌ها برای جذب جلالی معطل می‌کنند؛ شاید او نتواند جدا شود
پادووانی: استقلال به من بدهکار است و کسی هم تماس نگرفته است

انتهای پیام /