پاراالمپیک 2020 توکیو| نوری: مدال طلای امروز جودو حاصل زحمات چندین ساله بود

جودوکار طلایی بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: مدال امروز من حاصل زحمات چند ساله خودم و مربیان بود تا توانستم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وحید نوری پس از کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم اظهار کرد: رقابت سختی بود، هر چند قبل از رقابت‌های پارالمپیک من حریفان خود را شکست داده بودم ولی امروز روز دیگری بود.

وی گفت: من حریفم را پیش از این دو بار شکست داده بودم اما امروز حریف سرسختی برای من بود و در دقیقه ۸ توانستم یک امتیاز از او بگیرم و برنده دیدار شوم.

نوری خاطرنشان کرد: حریف بریتانیایی من توانسته بود قهرمان جهان را شکست دهد و برای طلا آمده بود که خدا را شکر توانستم این حریف را شکست دهم و به مدال طلای این وزن دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: این اولین مدال طلای جودو المپیک و پارالمپیک بود که حاصل زحمات چندین ساله مربیانی همچون یوسف زاده، امینی رییس انجمن و درخشان رییس پیشین فدراسیون جودو بود که زحمات زیادی برای جودو کشیده‌اند تا این موفقیت حاصل شود، از تمام آنها تشکر می‌کنم.

نوری در پایان گفت: این مدال تنها حاصل زحمات من نبود و در طی ۸ سال گذشته برای کسب مدال طلای جودو برنامه‌ریزی شده بود تا امروز به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو| برنامه مسابقات نمایندگان ایران در روز ششم اعلام شد
پاراالمپیک 2020 توکیو| کسب اولین مدال طلای ایران در توکیو/رستمی طلایی شد + فیلم
پاراالمپیک 2020 توکیو| اولین پیروزی بسکتبال ایران در مقابل الجزایر + فیلم
پاراالمپیک 2020 توکیو|رونمایی از اولین دوپینگی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو
پاراالمپیک 2020 توکیو|ورزشکاری که نمی خواهد شرمنده مردم باشد

انتهای پیام /