مراغه چیان: یک سوال از سجادی؛ چرا این مددی را از استقلال برکنار نمی‌کنید؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:ما که پول خریدن آب خوردن ندارید و بازیکنانتان برای یک وعده غذا اعتصاب می‌کنند، چطور می خواهید مهاجم فوق حرفه‌ای بیاورید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید مراغه چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: با این همه مشکلات مالی چرا با ذهن هواداران بازی می کنند؟ شما که پول بازیکنان خودتان را ندارید بدهید، شما که پول خریدن آب خوردن ندارید و بازیکنانتان برای یک وعده غذا اعتصاب می‌کنند، چطور می خواهید مهاجم فوق حرفه‌ای بیاورید. این کارها فقط برای خودنمایی است. بازیکن فوق حرفه‌ای باید بازیکنی باشد مثل ژاوی، مثل مسی، مثل کریستیانو رونالدو و بازیکنانی از این دست. آیا شما چنین پولی در حساب باشگاه تان دارید که بتوانید یک بازیکن مثل اینیستا را جذب کنید؟ یک فوق ستاره مثل ژاوی، که قطری ها به باشگاه السد بردند را بگیرید؟ چرا مردم را بازی می دهید؟ من از آقای سجادی سوال می کنم؛ چرا این مددی را از مدیرعاملی باشگاه استقلال کنار نمی‌گذارد؟

وی ادامه داد: استقلال نادری، قائدی و ریگی را از دست داد که هر سه بازیکن جزو بهترین و تاثیرگذارترین نفرات استقلال بودند. کدام بازیکنی که جذب استقلال شدند در حد این سه نفر بودند؟ حالا شما وعده جذب بازیکن فوق حرفه ای می دهید؟ شما که می خواهید بعد از بازی با الهلال بازیکن خارجی بیاورید چرا فکر نمی کنید و فقط حرف می‌زنید؟ آخر جذب مهاجم خارجی بعد از بازی با الهلال به چه دردی می خورد!

بیشتر بخوانید:
استقلال بدنبال حریف تدارکاتی برای روز پنجشنبه
پرونده استراماچونی فعلا برای باشگاه استقلال خطری ندارد
قرارداد جلالی با استقلال قطعی‌خواهد بود نه قرضی

انتهای پیام/