پاراالمپیک 2020 توکیو|وقتی پاروزن کشورمان 3 بر صفر جلو بود

از گروه ما فقط یک نفر می‌توانست مستقیم به فینال صعود کند که این شانس به قایقران پرتغالی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسلام جاهدی بعد از پایان کارش در مرحله مقدماتی مسابقات پاراکانوی انفرادی 200 متر کلاس VL2 بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار داشت: امروز دور اول برگزار شد؛ آنهم در شرایط جوی نامناسب و زیر باران شدید و همراه با باد. البته این شرایط برای من تنها نبود و همه ورزشکاران در وضعیتی مشابه با هم رقابت کردند.

وی افزود: تا دو روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بندرعباسی بود، اما امروز هوا شد 3 بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی‌ام! البته گلایه‌ای نیست و همانطور که گفتم، رقابت در وضعیتی برابر برگزار شد. در کل مسابقه خوبی بود و من به نیمه نهایی رسیدم. امیدوارم روز شنبه در نیمه نهایی فرصت و شانس حضور در فینال را پیدا کنم و آنجا بهترین نتیجه را بگیرم.

قایقران پارالمپیکی کشورمان یادآور شد: من اهل استان هرمزگان و شهر زیبای بندرعباس هستم. ما در سال به ندرت چنین هوایی را می‌بینیم. شاید سردترین روز سال ما در بندرعباس اینطور باشد، آنهم نه با این باد و باران. همانطور که گفتم باد و باران برای همه ما بود و من و دیگر قایقرانان با بهترین و بالاترین حد توان و امکانات در پارالمپیک شرکت کردیم و همه هم دنبال بهترین نتیجه هستیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد خود در مسابقه امروز عنوان کرد: از گروه ما فقط یک نفر می‌توانست مستقیم به فینال صعود کند که این شانس به قایقران پرتغالی رسید. من و نفرات دوم و سوم هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. من قبل از پارالمپیک رقبای خود را به خوبی آنالیز کرده بودم. من یا با آنها مسابقه داده یا تمرین کرده بودم و می‌دانم کارم سخت است. امیدوارم ابتدا در مرحله نیمه نهایی هوا 3 بر صفر به سود من باشد و بعد از آن فرصت صعود به فینال را پیدا کنم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که آسمان توکیو و شهرهای اطراف آن تا روز شنبه بارانی خواهد بود، تصریح کرد: ایرادی ندارد. خدا با ماست و ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

بیشتر بخوانید:
پارالمپیک 2020 توکیو| اولین طلای تکواندو در پارالمپیک توکیو به پرو رسید
ناکامی پرتابگر ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو
پارالمپیک 2020|نماینده برزیل قهرمان مسابقات شنا شد

پارالمپیک2020 توکیو|زهرا نعمتی هت تریک کرد!
خواستگاری جالب وسط پیست دوومیدانی پارالمپیک + عکس

انتهای پیام /