والیبال قهرمانی نوجوانان|نوروزی: میزبانی ایران اعتمادبه‌نفس بازیکنان را بالا برد

بازیکن تیم والیبال نوجوانان کشورمان پس از کسب مقام سومی جهان، گفت: میزبانی ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعتماد به نفس بازیکنان ایران را بالا برد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عرفان نوروزی بازیکن شماره 18 ایران تقابل مقابل روسیه را خوب ارزیابی کرد و گفت: روسیه یکی از ابرقدرت‌های والیبال دنیا در سه رده سنی است ولی ما موفق به شکست این تیم شدیم. درست است که قهرمانی نشدیم اما سکوی سومی جهان هم جایگاه کمی نیست.

وی افزود: این اولین تجربه بازی رسمی من در مسابقات قهرمانی جهان است. از مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم که باعث کسب این موفقیت برای والیبال نوجوانان ایران شدند، تشکر می‌کنم.

نوروزی میزبانی ایران در رقابت‌های جهانی و تقابل با تیم‌های مطرح والیبال جهان در تهران را بسیار مهم دانست و گفت: هر بازی باعث اضافه شدن تجربه جدیدی برای بازیکنان بود. این میزبانی و بازی با تیم‌های بزرگ در ایران اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد.

ایلشن داودی‌پور بازیکن شماره یک ایران هم درباره رقابت‌های قهرمانی جهان در تهران گفت: به بچه‌ها و کادرفنی ایران خسته نباشید می‌گویم. خوشحالم روی سکو رفتیم و بابت از دست رفتن سکوی قهرمانی ناراحت هستم ولی این برد را به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که از دوم شهریورماه در تهران آغاز شده است، امشب با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
تیم های ملی والیبال برزیل و آرژانتین با پیروزی شروع کردند
نوجوانان والیبال از صعود به فینال باز ماندند/ لهستان باز هم سد ایران شد
نتبجه و خلاصه بازی والیبال نوجوانان جهان ایران 3 – 1 آرژانتین + فیلم
ایران – لهستان ساعت 19 در نیمه نهایی والیبال نوجوانان جهان
اعتراف سرمربی والیبال چک به پیشرفت چشمگیر ایرانی‌ها

انتهای پیام /