درخشان: نمی‌توان گفت طارمی بد است و سرلک خوب/ عراق بسته بازی می‌کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: عراق مقابل ایران بسته و محتاط بازی می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: خوب بازی نکردیم. اردوی سه، چهار روزه به یک تیم کمک نمی‌کند. ما اردوی کوتاهی داشتیم. سرمربی و کمک مربی بیمار بودند و نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند.

وی درباره اینکه تیم ملی ایران مقابل سوریه اشکالات بسیاری داشت افزود: کسب سه امتیاز خوب بود چرا که از شانس خوبمان رقبا مساوی کردند و خوشبختانه شرایط برای ما خوب شد اما نباید در باد این برد بخوابیم. در دیداری که نه خیلی بد و نه خیلی خوب بودیم، توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما این کافی نیست چون کار سخت و مشکلی در ادامه مسیر داریم.

وی ادامه داد: بازی را به صورت تک به تک آنالیز نکنید. ما به طور تیمی خوب نبودیم. اگر تک به تک در نظر بگیرید همه خوب و باکیفیت هستند و نمی‌توان گفت طارمی بد است و سرلک خوب. زمانی توانایی بازیکنان مشخص می‌شود که در کنار هم بازی خوبی انجام دهند اما وقتی هماهنگی وجود ندارد، وقتی تک به تک آنالیز کنید، ناامید می‌شوید. مساله این است که همه باکیفیت هستند و می‌توانند خوب بازی کنند و ما با این بازیکنان می‌توانیم تیم خوبی داشته باشیم. اگر تیمی جلوی ما باز بازی کند، حتما گرفتار می‌شود. عراقی‌ها می‌دانند جلوی چه تیمی بازی می‌کنند و به خاطر همین است که بسته و محتاط خواهند بود.

بیشتر بخوانید:
ذوالفقارنسب: این تیم در قواره تیم ملی ایران نبود
وضعیت دو بازیکن کلیدی عراق برای بازی با ایران
تحلیل رسانه های عربی از پیروزی ایران مقابل سوریه
کاپیتان عراق: به دنبال شکست ایران هستیم
دیدار سوریه – ایران در اردن با تماشاگر شد

انتهای پیام/