برانکو: من با تیم ملی ایران هم خاطرات خوبی مقابل ژاپن دارم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: موفق شدیم نقاط قوت ژاپن را خنثی کرده و با کار روی نقاط ضعف، این تیم را شگفت زده کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من دیروز تأیید کردم که ماموریت ما شاد کردن هواداران عمانی است و مطمئناً جشن ها در سراسر کشور گسترش یافته است. من افتخار می کنم که تیم عمان را هدایت می کنم و هواداران نیز باید به داشتن این بازیکنان افتخار کنند. از رئیس فدراسیون فوتبال عمان و دبیرکل تشکر می کنم که به ما این امکان را دادند تا از طریق اردوی موفق صربستان به بهترین نحو اردوی آماده سازی خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما عملکرد ژاپن را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده بودیم. من به همراه بازیکنان چندین بازی حریف را تماشا کردیم و موفق شدیم نقاط قوت این تیم را خنثی کرده و با کار روی نقاط ضعف، ژاپن را شگفت زده کنیم.من خاطرات خوب و زیبایی از رویارویی با ژاپن دارم. پیش از این و زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بودم، این تیم را شکست دادم و امروز نیز با یک پیروزی شایسته از اوزاکا به عمان برمیگردم. خدا را بابت این پیروزی شکر می کنم. ما حق ما برای پیروزی بیشتر از حریف بود. مردم عمان شایسته این پیروزی هستند و از عملکرد ما خوشحال هستند و به آن افتخار می کنند.

بیشتر بخوانید:
جلالی: تیم ملی در بازی با سوریه خوب نبود اما دلایل موجهی دارد
واکنش فیفا و AFC به برد ایران مقابل سوریه
ادعای اکانت هواداری فاینورد: فدراسیون ایران درخواست جهانبخش را برای ما فرستاد!
درخشان: نمی‌توان گفت طارمی بد است و سرلک خوب/ عراق بسته بازی می‌کند
ذوالفقارنسب: این تیم در قواره تیم ملی ایران نبود
وضعیت دو بازیکن کلیدی عراق برای بازی با ایران
تحلیل رسانه های عربی از پیروزی ایران مقابل سوریه
کاپیتان عراق: به دنبال شکست ایران هستیم
دیدار سوریه – ایران در اردن با تماشاگر شد

انتهای پیام/