پارالمپیک2020توکیو|نتایج روز یازدهم پارالمپیک توکیو

روز یازدهم رقابت‌های پارالمپیک توکیو با افتخار آفرینی و کسب ۴ مدال درخشان برای ایران به اتمام رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه رقابت‌های پارالمپیک توکیو پس از یازده روز بالاخره برای کاروان ایران به اتمام رسید و تکلیف نماینده‌های ایران در این مسابقات مشخص شد.

در روز یازدهم رقابت‌های پارالمپیک توکیو کاروان ایران در رشته‌های پارا تیراندازی (۲ نماینده)، پارا قایقرانی (۲ نماینده)، دو و میدانی (۲ نماینده در پرتاب وزنه)، پارا تکواندو (۲ نماینده)، پارا تیر و کمان در بخش ریکرو انفرادی (زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی) و تیم والیبال نشسته (فینال) به مصاف حریفان خود رفت و در انتها نماینده‌های کشورمان موفق شدند.

پارا قایقرانی

اسلام جاهدی

اسلام جاهدی، ملی پوش پاراقایقرانی کشورمان در مرحله نیمه نهایی پاراکانوی انفرادی ۲۰۰ متر در کلاس VL ۲ پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ساعت ۵:۲۸ امروز به مصاف رقیبان خود از کشور‌های آمریکا، مجارستان و کانادا رفت و در پایان با ثبت زمان ۵۸:۰۵۷ ضمن قرار گرفتن در جایگاه چهارم نتوانست جواز صعود به دور نهایی را به دست آورد و از پارالمپیک توکیو حذف شد.

اسلام جاهدی

شهلا بهروزی راد

بهروزی راد نماینده پاراقایقرانی کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک توکیو در مرحله نیمه نهایی مسابقات کایاک انفرادی ۲۰۰ متر با ثبت زمان ۵۱:۳۱۶ در جایگاه سوم قرار گرفت و به فینال این مسابقات صعود کرد.

بهروزی راد در فینال در جایگاه هفتم قرار گرفت و به کار خودش در رقابت‌های پارالمپیک توکیو پایان داد و این مسابقات را بدون کسب مدال ترک کرد.

شهلا بهروزی راد

پارا تیراندازی

سمیرا ارم

سمیرا ارم نماینده کشورمان در رقابت‌های تیراندازی در ماده ۵٠ متر مختلط با امتیاز ۴۶۵ در رده ٣۴ و آخر جدول مقدماتی قرار گرفت و از صعود به فینال این مسابقات باز ماند و از پارالمپیک توکیو حذف شد.

سمیرا ارم

سارا جوانمردی

ساره جوانمردی نماینده پارا تیراندازی ایران در پارالمپیک توکیو و در رشته تپانچه ۵۰ متر مختلط کلاس SH۱ توانست با امتیاز ۵۳۹ رتبه سوم دور مقدماتی این مسابقات دست یابد و به فینال پارالمپیک توکیو صعودکند.

جوانمردی که در روز‌های گذشته توانسته بود یک مدال طلا در این مسابقات کسب کند در فینال رشته تپانچه بادی ۵۰ متر بر خلاف انتظار‌ها هفتم شد و از کسب دومین مدال خود در رقابت‌های پارالمپیک توکیو باز ماند و با یک طلا به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

ساره جوانمردی

دو و میدانی

سیامک صالح فرج زاده (پرتاب وزنه)

سیامک صالح فرج زاده ملی پوش پارادو و میدانی کشورمان در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۰.۸۰ متر مقام ششم را کسب کند.

این ورزشکار در پرتاب اول رکورد ۱۰.۷۶ متر را ثبت کرد. او در پرتاب‌های بعدی ۱۰.۸۰، ۱۰.۷۲، ۱۰.۶۵ و ۱۰.۷۴ متر را به ثبت رساند و به مقام ششم دست یافت.

ورزشکار اردُنی با ثبت رکورد ۱۲.۲۵ متر علاوه بر شکستن رکورد جهانی به مقام قهرمانی دست یافت و ورزشکاران مراکش و قطر به ترتیب با ثبت رکورد ۱۱.۵۵ و ۱۱.۳۶ متر رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

سیمک صالح فرج زاده

صادق بیت سیاح (پرتاب نیزه)

صادق بیت سیاح نماینده پارا دو و میدانی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در پرتاب نیزه کشورمان با پرتاب ۴۳ متر و ۳۵ سانتی متر ضمن قرار گرفتن در رده دوم موفق شد مدال نقره مسابقات پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

در این گروه نماینده چین با پرتاب ۴۷ متر و ۱۳ سانتی متر در رده اول قرار گرفت و صاحب گردن آویز طلا شد. همچنین نماینده عراق هم با پرتاب ۴۱ متر و ۳۹ سانتی متر به مدال برنز رسید.

صادق بیت سیاح

سجاد محمدیان (پرتاب وزنه)

سجاد محمدیان نماینده پرتاب وزنه پارا دو و میدانی ایران در فینال رقابت‌های پارالمپیک توکیو عملکرد درخشانی داشت و توانست مدال نقره این رقابت‌ها کسب کند.

محمدیان نماینده پارا دو و میدانی ایران با پرتابی به طول ۱۴ متر و ۸۸ سانتی متر توانست عنوان دوم رقابت‌های پارالمپیک توکیو و مدال نقره این مسابقات را کسب کند.

نماینده بریتانیا در این رشته با پرتابی به طول ۱۵ متر و ۳۳ سانتی متر به مدال طلای پارالمپیک توکیو دست یافت.

سجاد محمدیان

پارا تکواندو

رایحه شهاب

رایحه شهاب ملی پوش پاراتکواندوی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی وزن ۷۵ +کیلوگرم با گل جونوی نایمووا مبارزه کرد که در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۹ مقابل حریف ازبکستانی خود شکست خورد و از راهیابی به جمع هشت تکواندوکار برتر وزن خود بازماند.

پاراتکواندوکار ایران در وزن ۵۸+ کیلوگرم رقابت‌های پارالمپیک توکیو در مرحله اول شانس مجدد این مسابقات مقابل حریفی از مکزیک قرار گرفت.

شهاب در این مسابقه عملکرد مطلوبی داشت و توانست با نتیجه ۱۷ – ۱۰ حریف خود را شکست دهد و به مرحله دوم شانس مجدد پارالمپیک توکیو صعود کند.

شهاب در مرحله سوم شانس مجدد به دلیل حاضر نشدن رقیب مرکشی خود به رده بندی پارالمپیک توکیو رسید.

رایحه شهاب نماینده وزن ۵۸+ کیلوگرم پاراتکواندوی ایران با شکست مقابل نماینده بریتانیا از کسب مدال برنز پارالمپیک توکیو بازماند.

شهاب دیدار رده بندی را با نتیجه ۴۱ بر ۳۱ مقابل حریف بریتانیایی خود واگذار کرد و نتوانست دومین مدال برنز ایران را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کند.

رایحه شهاب

اصغر عزیزی

اصغر عزیزی ملی پوش پاراتکواندوی وزن ۷۵+ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف کاستاریکایی قرار گرفت.

عزیزی موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی این حریف کاستاریکایی را با نتیجه ۱۱ – ۹ شکست دهد و به جمع ۴ نفر پایانی این رقابت‌ها صعود کند.

نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم پاراتکواندوی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پارالمپیک توکیو به مصاف حریفی از روسیه رفت..

عزیزی در مرحله نیمه نهایی این مسابقات توانست با پیروزی ۹ بر ۴ مقابل نماینده روسیه به فینال پارالمپیک توکیو صعود کند.

عزیزی نماینده ایرادر فینال این رقابت‌ها و در مصاف با حریف کروات خود با عملکردی درخشان توانست پیروز شود و مدال طلای این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

عزیزی حریف خود را با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ شکست داد تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای پارالمپیک توکیو، آخرین مدال ایران در این رقابت‌ها را به نام خود کند.

اصغر عزیزی

پارا تیر و کمان

میکس تیمی (زهرا نعمتی، غلامرضا رحیمی)

تیم میکس تیر و کمان ایران در ماده ریکرو متشکل از زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های به مصاف تیم بریتانیا رفت..

تیم ملی ایران مقابل بریتانیا با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پارالمپیک توکیو رسید.

تیم ایران در دیدار نیمه نهایی این مسابقات مقابل تیم ایتالیا رفت و با عملکردی ضعیف با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل ایتالیایی‌ها شکست خورد و از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.

زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در دیدار رده بندی نیز عملکرد چندان مطلوبی را از خود ثبت نکردند و در دیداری نا امید کننده با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل چین از کسب عنوان سوم و مدال برنز پارالمپیک توکیو باز ماند و این رقابت‌ها را با عنوان چهارمی به پایان برد.

تیر و کمان ( میکس ریکرو )

والیبال نشسته

تیم ملی والیبال نشسته ایران در فینال رقابت‌های پارالمپیک توکیو همان عملکرد همیشگی را از خود نشان داد و توانست در مسابقه‌ای درخشان و با پیروزی مقابل تیم ملی روسیه به مدال طلای رقابت‌های پارالمپیک توکیو دست یابد.

ایران فینال را با نتیجه ۳ بر یک مقابل روسیه حریف پر قدرت خود پیروز شد و و این عنوان را با تنها از دست دادن یک ست به دست آورد.

والیبال نشسته

بیشتر بخوانید :
پارالمپیک2020توکیو|پایان کار ورزشکاران ایران در پارالمپیک
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| اصغر عزیزی در پاراتکواندو طلایی شد
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو| زهرا نعمتی منتخب شورای ورزشکاران کمیته بین المللی

انتهای پیام/