یحیی گل‌محمدی: پرسپولیس بیش‌ترین ضربه را از برنامه تیم‌ ملی خورد

در بین باشگاه‌ها، پرسپولیس به خاطر این که بیش‌ترین ملی‌پوش را دارد، ضربه بیش‌تری خورده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتی آقای باقری و خانبان، مربیان ما هم به تیم‌ ملی اضافه شدند و یک مقدار شرایط عجیب و غریب است. ولی با تمام وجود برای بازی با تاجیکستان می‌رویم. همه بازیکنان با انگیزه بالا کار می‌کنند و باید بتوانیم با دست پر از تاجیکستان برگردیم.

وی افزود: تاجیک‌ها متاسفانه کارهای عجیب و غریبی می‌کنند اما خب باید برویم و وضعیت چمن مصنوعی را ببینیم. چند بازیکن‌شان تغییر کرده و با مسوولان‌شان توافق کردند که بازی‌های‌شان از تلویزیون محلی پخش نشود تا ما شناختی از آن‌ها نداشته باشیم. یک سری اتفاقات پیش پا افتاده دارد اتفاق میفتد که امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فدارسیون همکاری کنند و این مسائل را پیگیری کنند.

گل محمدی گفت: من امروز و دیشب خبر استعفای آقای سمیعی را شنیدم. سعی کردم با او تماس بگیریم ولی نتوانستم. ما در شرایطی هستیم که این اتفاقات برای‌مان خوب نیست و باید با آرامش بیش‌تری به بازی تاجیکستان برسیم. متاسفانه امروز اخباری مبنی بر استعفای ایشان منتشر شد و همه ما نگران شدیم. امیدوارم آقای سمیعی بهترین تصمیم را بگیرند. ما نیاز به آرامش بیش‌تری داریم و در هر صورت باید سعی کنیم این آرامش در تیم برقرار باشد. امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد و با ماندن ایشان کمک بیش‌تری به تیم شود. از فدراسیون خواستم که کمک کند. درست است که ما تیم بدهکاری هستیم و پرونده باز داریم اما استقلال، پرسپولیس و تراکتور نمایندگان ایران هستند و امیدوارم در حد یک بازیکن به ما کمک شود و یک جور باشد که ما بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم. ما چند گزینه از بین ۱۰، ۱۵ گزینه که داشتیم، انتخاب کردیم و منتظر هستیم که این اتفاق رخ دهد و فدراسیون خبر خوبی به ما بدهد.

بیشتر بخوانید:
بازیکن سرشار کروات در لیست یحیی گل محمدی
فرمول جدید یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات
گل محمدی: همه را بسیج کردند که پرسپولیس نتیجه نگیرد

انتهای پیام /