دیدارتیم های برزیل و آرژانتین نیمه کاره ماند/پای انگلیس در میان است!

در مهمترین دیدار فوتبال انتخابی جام جهانی 2022 قطر در جهان تیم های فوتبال برزیل و آرژانتین به مصاف هم رفتند اما این دیدار در دقیقه 7 بازی متوقف شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  تیم فوتبال برزیل در رقابت های انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی امشب از ساعت 23:30 دقیقه به دیدار تیم فوتبال آرژانتین رفت و این بازی در دقیقه 7 بازی با ورود یکی از مسئولان برزیل و درگیری او با اوتامندی نیمه تمام ماند.

تیم فوتبال برزیل که حدود 2 ماه قبل فینال کوپا آمریکا را به تیم آرژانتین باخته بود در این دیدار برای انتقام به میدان آمد و برای برزیلی ها این دیدار حیثیتی محسوب میشد اما یک اتفاق عجیب در دقیه 7 بازی این دیدار را متوقف کرد .

ماجرا از این قرار است که بازیکنان برزیلی شاغل در فوتبال انگلیس به دلیل شرایط قرنطینه نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند و از طرفی آرژانتینی ها از 4 بازیکن خود در لیگ انگلیس در این بازی بهره بردند و به دلیل اینکه بازیکنان آرژانتینی قانون را دور زدند و قرنطینه 14 روز را نگذرانده بودند مسئولان وزارت بهداشت برزیل با کمک پلیس فدرال این کشور بازی را متوقف کردند و تیم آرژانیتن حاضر نشد به بازی ادامه دهد.

باید دید در آخر داور مسابقه و ناظر فیفا و مسئولان بهداشت برزیل چه تصمیم در مورد این بازی می گیرند .

بیشتر بخوانید:
آرژانتین ۱ – برزیل ۰| نخستین جام ملی مسی / طلسم ماراکانا شکسته نشد…
خلاصه بازی برزیل 0 – 1 آرژانتین – دوستانه ملی | شبیه سازی با…
مصاف دوستانه تیم‌های ملی والیبال برزیل و آرژانتین

انتهای پیام/