بوفون: مطمئن نیستم نبود نیمار مشکل بزرگی است یا یک مسئله کوچک

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، در چارچوب بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (بیست و سوم بهمن) پاری سن ژرمن در حالی میهمان منچستریونایتد خواهد بود که یکی از مهم‌ترین مهره‌های خود یعنی نیمار را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت. جان لوئیجی بوفون اظهار داشت که بهترین عملکردمان را به نیمار هدیه می‌دهیم تا او بتواند در مراحل بعدی تیم را همراه کند.

بوفون در گفتگو با CNN sport پیرامون غیبت نیمار در بازی مقابل منچستریونایتد گفت:

فکر می‌کنم که این یک مشکل برای ماست؛ اما مطمئن نیستم مشکل بزرگی است یا یک مسئله کوچک. امیدوارم یک مسئله کوچک باشد و شکی نیست که ما به عنوان یک تیم بدون او هم می‌توانیم موفق شویم. این به ما قدرت و اعتماد به نفس می‌دهد. اما باید بگویم که بدون بازیکنی مانند نیمار بدیهی است که کار برای ما دشوار شود. علی الخصوص اینکه نیمار در دو سه ماه اخیر فرم فوق‌العاده‌ای داشته است، چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ فیزیکی او آمادگی کامل داشت که کمک زیادی به تیم کرد.

دروازه‌بان 41 ساله پاری سن ژرمن در ادامه از اطمینانش برای صعود به مراحل بعدی گفت:

بدون اینکه حسرت نداشتن او را بخوریم بهترین عملکردمان را خواهیم داشت تا در یک چهارم و نیمه نهایی با حضور نیمار بازی کنیم. این بهترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به او بدهیم. مطمئنم که او در دو مرحله بعدی بازی خواهد کرد.