نوازی: اگر مقابل عراق کسانی که لیاقت تیم ملی را دارند در زمین باشند، پیروز می‌شویم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر مقابل عراق به بازی سرعت بدهیم و کسانی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند در زمین باشند، پیروز می‌شویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوازی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: درست است که بدون بازی تدارکاتی و آماده سازی مناسب به دیدار سوریه رسیدیم و ناهماهنگی زیادی به چشم می‌آمد اما مهم این بود که این بازی را در گام اول بردیم. چون اکثر بازیکنان ما را لژیونرها تشکیل می‌دهند، ناهماهنگی طبیعی بود اما می‌توانستیم در زمین خودمان بازی بهتری انجام داده و نتیجه بهتری هم کسب کنیم. نبود آزمون کاملا به‌چشم آمد. اگر در این دیدار بازی می‌کرد مطمئنا در خط حمله زوج او و طارمی می‌توانستند خطرات بیشتری را ایجاد کنند. طارمی تنها بود و به آن صورت نتوانست کاری انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر قایدی در این دیدار به میدان می‌آمد یا بازیکنی مثل ترابی زودتر به بازی گرفته می‌شد، این اتفاقات می‌توانست کیفیت بازی تیم ملی را ارتقا دهد. اگر بخواهیم به جام جهانی برویم باید ذهن‌مان، قلب‌مان و جسارت‌مان را بیشتر کنیم. نبودن سرمربی درکنار تیم قطعا تاثیرگذار است. به خاطر کرونا بازیکنان و مربیان در مقاطع حساس باید بیشتر رعایت کنند. اگر مقابل عراق به بازی سرعت بدهیم و کسانی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند در زمین باشند، پیروز می‌شویم.

بیشتر بخوانید:
کنفدراسیون فوتبال آسیا: بازگشت اسکوچیچ با آزمون به تیم ملی ایران
جلوگیری وزارت بهداشت کشور برزیل ازادامه بازی با تیم ملی آرژانتین
کری خوانی عراق برای بازیکنان تیم ملی/ صدر جدول را می‌خواهیم!

انتهای پیام/