توضیحات مدیر پزشکی تیم های ملی پیرامون وضعیت غلامی، پورعلی گنجی و سرلک

مدیر پزشکی تیم های ملی پیرامون وضعیت غلامی، پورعلی گنجی و سرلک توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امین نوروزی در ابتدا با اشاره به اقدامات گروه پزشکی برای آگاهی از وضعیت سلامت ملی‌پوشان گفت: گروه پزشکی تیم ملی قبل از شروع اردوها وضعیت سلامتی بازیکنان را به صورت مداوم که دو بار در هفته است را مورد ارزیابی و آنالیز دقیق قرار می‌دهند و در این امر حتی با تیم پزشکی باشگاه‌های بازیکنان میز به طور مدام در تماس هستند. یکی از دغدغه‌های هفته‌های گذشته تیم ملی بیماری کرونای دو عزیز سرمربی و مربی تیم بود که با پیگیر‌ی‌های شبانه روزی گروه تخصصی پزشکان عفونی، به بهبودی کامل رسیدند. در اینجا باید از عزیزانی چون دکتر ناجی و دکتر ابطحیان نهایت تشکر را داشته باشم.

گروه پزشکی به وضعیت میلاد سرلک هم که در بازی با سوریه دچار مصدومیت شده بود بلافاصله رسیدگی کردند و به این نتیجه رسیدید که با توجه به مصدومیت در ناحیه سر این بازیکن تیم ملی را در سفر به قطر همراهی نکند.

امین نوروزی با اشاره به روند درمان مرتضی پورعلی‌گنجی و عارف غلامی در قطر هم گفت: به خاطر شرایط خاص مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و قرار گرفتن در حباب امکان پیگیری حضوری روند درمان این دو ملی‌پوش عزیز که عمل جراحی رباط صلیبی را پشت سرگذاشته‌اند وجود ندارد. منتهی به صورت مستمر وضعیت آنها بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید:
نوازی: اگر مقابل عراق کسانی که لیاقت تیم ملی را دارند در زمین باشند، پیروز می‌شویم
کنفدراسیون فوتبال آسیا: بازگشت اسکوچیچ با آزمون به تیم ملی ایران
جلوگیری وزارت بهداشت کشور برزیل ازادامه بازی با تیم ملی آرژانتین
کری خوانی عراق برای بازیکنان تیم ملی/ صدر جدول را می‌خواهیم!

انتهای پیام/