مظاهری: مجبورم کردند از استقلال بروم/ چرا مددی به من مشکل دارد؟

گلر سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کاری با من کردند که مجبور به رفتن شوم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رشید مظاهری، گلر سابق تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: صحبت کردن درباره اتفاقاتی که افتاد در یک مصاحبه نمی گنجد. من قراردادم را با آقای سعادتمند بستم اما بعد از رفتن ایشان فشار زیادی از طرف مدیریت باشگاه تحمل کردم. من 7، 8 ماه هیچ دریافتی ای نداشتم، جریمه هم شدم و شخصیتم را زیر سوال بردند. هرروز یک برنامه ای برای اذیت کردنم داشتند. واقعیت این است که خیلی اذیت شدم. واقعا نمی دانم مشکلشان با من چیست؟ همیشه برایم سوال بود که چرا آقای مددی با من مشکل دارد؟ همیشه برنامه و بحثی بود. همیشه اتفاقی می افتاد. یا می خواستند قراردادم را کم کنند که تا جایی که ممکن بود همکاری کردم. این در حالی بود که 7، 8 ماه دریافتی نداشتم و خیلی فشار روی من بود.

وی ادامه داد: به آقای مددی زنگ زدم و گفتم شما می دانید امروز بازی داریم؟ فهمیدم متاسفانه ایشان نمی دانند! با این حال تعهدی که به استقلال و هواداران داشتم، را اجرا کردم و ماندم. منتی هم نیست. چون کاری نکردم که منت بگذارم. در نهایت تصمیم گرفتم فسخ کنم. در حالی که هفته پیش می خواستم بمانم اما به من گفتند که در لیست سیاه آقای مددی هستی! با وکیلم و مدیربرنامه هایم صحبت کردم و تصمیم گرفتم جدا شوم. این در حالی است که تمام راه های ماندنم را بسته بودند. من 60 درصد از پولم را گرفتم و فکر نمی کنم بابت فسخ قراردادم مشکلی نداشتم. نیم فصل هم می توانستم فسخ کنم. اصلا قراردادم طوری بود که می توانستم فسخ کنم و باشگاه هم حق اعتراض نداشته باشد. با همه اینها ماندم؛ چون استقلال را دوست داشتم و دارم. متاسفانه اما کاری با من کردند که مجبور به رفتن شوم.

مظاهری افزود: پیشنهادهایی دارم و باید فکر کنم و ببینم به کدام تیم بروم. من توافق و مذاکره با هیچ تیمی را تایید نمی کنم. من خودم هم فکر می کنم داستانم با استقلال طولانی شود و خیلی هم ناراحتم. هواداران استقلال خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم روزی جبران کنم. نمی شود حسم را درباره هواداران استقلال اینقدر کوتاه صحبت کنم. حتما در اینده همه چیز را می گویم و آنطور که لایق شان است از آنها تشکر می کنم. استقلال را قلبا دوست دارم و امیدوارم همیشه موفق باشد.

بیشتر بخوانید:
مرادمند به استقلال اضافه شد/ دانشگر امروز راهی دبی می شود
استقبال مصطفوی و مجیدی از مربی جدید استقلال
فرزامی: این فصل می فهمیم آقا فرهاد در استقلال چند مرده حلاج است!
مرادمند به اردوی استقلال اضافه می‌شود

انتهای پیام/